سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:

تقدیر فرمانده سپاه استان از خادمان سلامت

سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: این روزها روزهای به یاد ماندنی هستند و تلاش های حوزه سلامت در این راستا به یاد مردم می ماند.

کرمانشاه- پرسون؛ امروز فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و فرماندهان ارشد سپاه با حضور در دفتر رییس دانشگاه روز پزشک را تبریک گفته و از خادمان سلامت تقدیر کردند.
سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: این روزها روزهای به یاد ماندنی هستند و تلاش های حوزه سلامت در این راستا به یاد مردم می ماند.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با عنوان اینکه با تلاش های حوزه سلامت اکنون امیدواری در مردم بیشتر شده است،ادامه داد: التهاب کم تر شده و آگاهی افزایش پیدا کرده اما متاسفانه گاهی شاهد کم توجهی مردم هستیم.
دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در این دیدار گفت: همدلی و همکاری سپاه به عنوان بازوهای توانمند در مدیریت کرونا در استان ستودنی است.
مرادی با اشاره به روزهای نخست پر از مناسبت شهریورماه گفت: روز کارمند به عنوان یکی از فراگیرترین مناسبتها ، بخش عظیمی از جمعیت کشورمان و به تبع آن استان را در بر می گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت:این سلول‌های فعال دستگاهها و سازمانها که بار اصلی زحمات دولت را بر دوش می کشند، از عزیزترین و قانع ترین مردم بوده و با رعایت شرافت و سلامت، ساعات بسیاری از عمر خود را در مسیر خدمت سپری می کنند.
وی خاطر نشان کرد: کارمندان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در تخصص ها ، رسته ها و دسته های مختلف، بازوان توانمند دستگاه را تشکیل می دهند، حجم سنگین فعالیت های سلامت و پشتیبانی را به پیش می برند تا نظام سلامت بی وقفه و دقیق کار خود را انجام داده و رسالت مراقبت از سلامت مردم را به خوبی به سرانجام رسانند.
مرادی افزود: علاوه بر همه زحمات، تلاش های کارمندان دانشگاه پس از شروع اپیدمی کرونا در استان به حدی بود که تاثیر روشنی بر موفقیت مدیریت کرونا داشته و علی رغم محدودیت های دشوار، موجب درخشش حوزه سلامت در این برهه گردید.
مرادی در پایان با تبریک روز کارمند گفت: از همه همکاران عزیزم در سراسر استان تشکر می کنم و سلامت و سعادت همگان را از خداوند بزرگ خواستارم.
آسیه کرمی- استان کرمانشاه

194543