ادامه دعوای آنجلینا جولی با برد پیت بر سر طلاق

آنجلینا جولی در تازه‌ترین گفتگوی خود به مناسبت اکران یک فیلم تازه بار دیگر ماجرای پرونده جدایی از برد پیت را پیش کشید و اعلام کرد فقط فرزندانش او را خوب می‌شناسند.

به گزارش پرسون؛ بازیگر ۴۵ ساله آمریکایی در انیمیشن «ایوان منحصر به فرد» به جای یک فیلم سالخورده به نام استلا حرف زده و این فیلم از پنجشنبه گذشته مستقیم در شبکه دیزنی‌پلاس عرضه شد.

جولی نخستین بار وقتی به این داستان علاقه‌مند شد که دختر ۱۴ ساله‌اش شایلو کتاب آن را خواند و پسندید. او در این باره گفت: «من و شایلو کتاب را با هم خواندیم و درباره‌اش حرف زدیم و به این نتیجه رسیدیم که ایوان چرا چنین ویژه است.»

ستاره هالیوودی بیش از هر چیز شیفته این پیام «ایوان منحصر به فرد» شد که سر قول و حرف ماندن چه اندازه مهم است.

جولی با اشاره به اینکه مردم آزادانه نمی‌توانند حس درونی خودشان را ابراز کنند گفت: «من دقیقا همینم که هستم چون نمی‌توانم کسی دیگر باشم. اگر از من بپرسند آیا کسی هست که مرا بهتر از دیگران بشناسد، به نظرم فقط فرزندانم درست و دقیق می‌توانند بگویند من چه کسی هستم و درباره آن حرف بزنند و توضیح بدهند.»

با اینکه حدود چهار سال از آغاز رسمی فرآیند جدایی جولی و پیت می‌گذرد اما دعوای حقوقی میان این ستاره سرشناس همچنان ادامه دارد.

در تازه‌ترین اقدام، جولی از دادگاه رسیدگی‌کننده به پروندده خود خواست قاضی پرونده را به دلیل داشتن ارتباط با یکی از وکلای همسر پیشین خود عوض کنند.

او اعلام کرد هدفش فقط یک رسیدگی عادلانه است و اصلا نمی‌خواهد در حق هیچ‌کدام از دو طرف پرونده لطفی ویژه شود.

جولی ۴۵ ساله و پیت ۵۶ ساله در ۲۰۰۵ با هم آشنا شدند و در ۲۰۱۴ ازدواج کردند.

آنها شش فرزند و فرزندخوانده به نام‌های مداکس ۱۹ ساله، پکس ۱۶ ساله، زهرا ۱۵ ساله، شایلو ۱۵ ساله و دوقلوهای ۱۲ ساله ناکس و ویوین دارند و زندگی مشترکشان فقط دو سال طول کشید.

194541