طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی روی مدار آخرین خبرها

آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی اعلام شد.  

به گزارش پرسون؛ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان این که برای اجرای طرح اقدام ملی، وقت زیادی گذاشته شده است، افزود: تاکنون 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن از سوی مردم واریز شده است.

«عبدالمجید نژادصفوی» افزود: خراسان شمالی در طرح اقدام ملی رتبه سوم را کسب کرده است و اکنون عملیات اجرایی طرح اقدام ملی در گلستان شهر بجنورد را شروع کرده ایم.وی اظهار کرد: با ستاد فرمان امام(ره) تفاهم نامه ای را منعقد کردیم که اکنون عملیات اجرایی در این بخش رو به جلوست. پیش از این اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرده بود: هرگونه واریز وجه مربوط به سهم آورده متقاضی طرح اقدام ملی مسکن (اعم از هزینه های مربوط به ساخت، آماده سازی و ... ) باید صرفاً از طریق حساب مسدودی افتتاح شده به نام متقاضی که اطلاعات آن در پروفایل وی در سامانه نیز مشخص شده است صورت پذیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی همچنین در مورد مسکن مهر نیز گفت: بعضی از واحدهای مسکن مهر که زیر 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، از دستور کار خارج شدند و مشکل آن هایی را که حقوقی شده بودند و پرونده شان به مراجع قضایی ارجاع داده شده بود، در استان حل کردیم.

وی همچنین اضافه کرد: طی جلسه ای که در مورد مشکل معارض راه آهن داشتیم، معاون استاندار خراسان شمالی مکلف شد این مشکل را پیگیری کند که هم اکنون رایزنی ها شروع شده است.

194529