رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد:

بررسی پرونده ویلموتس با عزم جدی در حال پیگیری است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: قطعا این کمیسیون در خصوص پیگیری پرونده ویلموتس عزم جدی دارد.

به گزارش پرسون؛ در جلسه امروز کمیسیون اصل نود برای بررسی پرونده ویلموتس که با حضور وزیر ورزش و مسئولان پیشین و فعلی فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است آقای پژمان فر رئیس کمیسیون ابتدا وظیفه کمیسیون اصل نود را بررسی طرز کار دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهاد‌ها و مشکلات پیش آمده دانست و گفت: قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق تیم ملی باعث سرخوردگی آحاد مردم شده و ما باید تلاش کنیم فضایی که دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن دستگاه‌های کشور ایجاد کرده اند خنثی شود.

وی افزود: دشمنان این ملت به صورت سازمان یافته و غیرسازمان یافته در خصوص این پرونده چنین القا می‌کنند که کشور قدرت حل مسائل خود را ندارد.

رئیس کمیسیون اصل نود گفت: باید با هم کمک کنیم تا این پرونده به خوبی بررسی و روشن شود و ثابت کنیم که نظام دقت کافی در مسائل را دارد و می‌تواند در تمام مسائل ضروری ورود کند.

اقای پژمان فر با بیان اینکه قطعا کمیسیون اصل نود در رابطه با پرونده ویلموتس عزم جدی دارد افزود: این موضوع در کمیته فرهنگی در دستور است و رسیدگی می‌شود و فراکسیون ورزش و اعضای کمیسیون فرهنگی نیز به کمیسیون اصل نود در این موضوع کمک می‌کنند.

وی خطاب به وزیر ورزش گفت: شناسایی کادر تیم ملی یکی از وظایف کمیته فنی و توسعه وزارت ورزش است و ما از شما می‌خواهیم در این زمینه گزارش دهید که در خصوص ویلموتس این کمیته دقیقا چه فرآیندی را طی کرده است و مشخص شود که آیا کمیته فنی و توسعه این مسئله را بررسی کرده و این پیشنهاد قرارداد را داده اند یا موضوع بحث دیگری است.

رئیس کمیسیون اصل نود ادامه داد: ما درباره نقش وزارتی وزارت ورزش و جوانان تحقیق می‌کنیم که چه اقداماتی انجام داده و بر اساس گزارش‌هایی که ما داریم این موضوع در کمیته فنی و توسعه، مراحل خود را طی نکرده و هشت روز بعد از قرارداد، مفاد قرارداد را تایید کردند.

هم اکنون جلسه کمیسیون اصل نود با حضور وزیر ورزش و مسئولان فدراسیون فوتبال ادامه دارد.

194506