دهمرده:

عدم انطباق گزارشات دولتی با واقعیات/ اراده‌ای از سوی دولتمردان برای انجام امور مشاهده نمی‌شود

نماینده مردم زابل در مجلس گفت:‌ مسؤولان دولتی از رئیس‌جمهور گرفته تا رده‌های پایین گزارشات خوبی می‌دهند اما متأسفانه این گزارشات با واقعیت تطابق ندارد و در عرصه عمل اراده‌ای از سوی دولتمردان برای انجام امور مشاهده نمی‌شود.

به گزارش پرسون؛ حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیأت دولت با ایشان مبنی استفاده از فرصت‌ها در یکسال پایانی کار دولت گفت: اگر عزم و اراده و اعتقادی برای کار کردن باشد در یک ساعت هم می‌توان کار انجام داد و تأثیرگذار بود چه برسد به یکسال.

وی افزود:‌در ابتدای کار دولت رئیس‌جمهور عنوان می‌کرد که در فرصت‌های 100 روزه تحولاتی را ایجاد و گزارش آن را به مردم ارائه خواهد کرد که البته گزارش‌های ارائه‌ شده در حد حرف بود و در عرصه عمل اقدام خاصی صورت نگرفته بود. گزارشات با واقعیات تطابق نداشت.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که اراده‌ای در مسؤولین دولتی برای انجام و پیشبرد امور مشاهده نمی‌شود و به عنوان مثال بعضا می‌گویند فلان پروژه تا چند وقت دیگر تکمیل می‌شود اما از زمان تعیین شده ماه‌ها می‌گذرد اما پروژه همچنان نیمه تمام است و حتی بعضا پروژه مورد نظر به حال خود رها شده است.

ده‌مرده خاطرنشان کرد: موضوع دیگر انتصابات مدیران استانی و منطقه‌ای است که در مواردی این مدیران نه تنها کاری را به پیش نمی‌برند بلکه خود به چالشی برای پیشرفت امور تبدیل شده‌اند و مانع انجام کارها می‌شوند و این تلقی را ایجاد می‌کنند که گویا عمدی در کار است که کاری پیش نرود.

وی افزود: متأسفانه روند کار در کشور به گونه‌ای است که بخش‌های برخوردار برخوردارتر می‌شوند و بخش‌های غیربرخوردار محروم‌تر و این فاصله طبقاتی را در کشور بیشتر و بیشتر می‌کند.

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار داشت: در حوزه انتخابیه من مصادیق فراوانی از عدم انجام امور و پیشرفت پروژه‌های کاری وجود دارد که به کندی پیش می‌رود. من منکر اقدامات انجام شده از سوی مسؤولین نیستم اما متأسفانه آنچه که غالب است این است که در اکثر موارد اراده‌‌ای در حوزه اجرا برای انجام امور وجود ندارد.

194495