آمار مبتلایان در 24 ساعت گذشته در استان؛

قاتل زنجیره ای جان 6 کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از جان باختن 6 هم استانی مبتلا به کووید 19 خبر داد.
کرمانشاه_ پرسون؛ مهدی محمدی مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.
محمدی ادامه داد: هم اکنون ۲۲۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری می باشند.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از جان باختن 6 هم استانی مبتلا به کووید 19 خبر داد.
محمدی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا شناسایی شده اند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۴۴۵ نفر رسید.
مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: طی شبانه روز گذشته ۶ نفر از هم استانی ها با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون ۵۱۲ نفر می باشد.
وی همچنین گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۰۵۵۸ نفر بستری و ۹۸۳۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
لطفا در عزاداری ماه محرم فاصله اجتماعی را رعایت کنید تا جان هم استانی های خود را حفظ کنید
آسیه کرمی- استان کرمانشاه

194480