باشگاه عقاب زاگرس کرمانشاه؛

‍ آیا‌عقاب زاگرس از کرمانشاه کوچ میکند؟

یادداشت- ظاهرا حکایت تلخ و غم انگیز ‌و مصیبت بار فوتبال کرمانشاه تمامی نداشته و هر لحظه بر تلخی این حکایت افزوده میشود
پرسون؛ پس از سقوط غم انگیز تیم فوتبال بعثت و تنها نماینده فوتبال کرمانشاه در کشور و البته لیگ دو آن به دسته سوم رقابت های فوتبال که در ادامه سلسله سقوط های پی در پی فوتبال استان کرمانشاه که با نابودی شیرین فراز و راهیان آغاز شد و به بعثت و شاهین رسید و در حالیکه مسئولان ارشد استان و ورزش و جوانان و هییت فوتبال استان کاری جز سکوت در برابر چرایی مصیبت بار شدن فوتبال کرمانشاه علیرغم دارا بودن ظرفیت ها و‌پتانسیل های فراوان در آن نداشتند اینبار ظاهر عقاب زاگرس قصد کوچ کردن از این استان را دارد به طوریکه رسول یوسفوند مدیر عامل تلاشگر این تیم زمزمه های جدایی عقاب زاگرس را از قلب زاگرس سر میدهد.
خطاب به اصحاب رسانه
باتوجه به وضعیت موجود که از لحاظ سالی در بدترین شرایط هستیم و قلم در دست شما میباشد و با مسئولین در ارتباط هستید بیاید و فکری به حال تنها نماینده های غرب کشور(( عقاب زاگرس کرمانشاه)) در رده ی پایه در دو ردهی نونهالان و نوجوانان که در لیگ برتر هستند بکنید.
تا آنها را به استانهای دیگر واگذار نکنیم وحق این بچه ها ضایع نشود این سهمیه حق فرزندان این استان و تنها دلخوشی آنهاست لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید
ارادتمند شما رسول یوسفوند
چرا عقاب زاگرس قصد پرواز از کرمانشاه را دارد؟
براستی تا کی قرار است شاهد سقوط جایگاه فوتبال استان در کشور باشیم چرا باید استعدادهای فوتبال کرمانشاه به خاطر مبلغی ناچیز در ایلام همدان و‌ کرد ستان و کرمان وو.... کوچ کنند.
مگر دراین استان که به زعم مسئولانش قطب صنعتی و کشاورزی غرب کشور به شمار میرود با آن همه واحد های بزرگ تولیدی و‌ صنعتی دو کارخانه سیمان بزرگ. شرکت نفت و پالایشگاههای مختلف نیروگاه چند هزار مگاواتی برق و مرکزیت آب غرب کشور و این همه بانک های متعدد که هزینه ساختمان هر کدام از آنها کفاف یک سال تیم داری در بالاترین سطح فوتبال کشور را میدهد یک اسپانسر و‌سرمایه گذار در میان آنها پیدا نمیشود.
آقای رییس هییت فوتبال استان که مدال افتخار محمد نوری کاوه رضایی و بختیار رحمانی و....را به سینه آویخته ای چرا بعثت سقوط کرد و چرا عقاب زاگرس قصد پرواز از کرمانشاه را دارد ؟؟

نویسنده:سید وحید حسینی- استان کرمانشاه

194459