نماز جمعه در تمامی شهرهای خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه فردا در تمام شهرهای استان، در ۲۱ نقطه برگزار می‌شود.گفت: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه فردا در تمام شهرهای استان، در ۲۱ نقطه برگزار می‌شود.

به گزارش پرسون؛ مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و زرد، هستند برگزار می شود.

حجت الاسلام نعمت الله آزموده گفت: این نخستین بار در شرایط کرونایی است که آیین نماز جمعه در تمامی شهرهای خراسان شمالی، برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا، نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و از ورود اطفال و کهنسالان و افراد با بیماری های زمینه ای و یا افراد با علائم تب به مکان برگزاری این آیین عبادی و سیاسی، ممنوعیت به عمل می آید.

وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه اهل سنت استان در پنج نقطه و اهل تشیع در ۱۶ نقطه برگزار می شود.

حجت الاسلام آزموده با اشاره به دایر شدن هشت مهد آدینه در استان اظهار داشت: مهدهای آدینه، همچنان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است.

آیین نماز جمعه روز ۲۴ مردادماه، در چهار شهر بجنورد، شیروان، فاروج و تیتکانلو برگزار نشد.

194300

مطالب مرتبط