کمیته خبر و اطلاع رسانی ورزش بانوان استان ایلام تشکیل شد

معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از تشکیل کمیته تخصصی خبر و اطلاع رسانی ورزش بانوان این استان با مشارکت رئیس هیئت های ورزشی خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته اطلاع رسانی به موقع و مناسب فعالیت ها و اقدامات مربوط به ورزش بانوان است.

ایلام_سایت خبری پرسون؛ حمیرا نیک سرشت معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از تشکیل کمیته تخصصی خبر و اطلاع رسانی ورزش بانوان این استان با مشارکت رئیس هیئت های ورزشی خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته اطلاع رسانی به موقع و مناسب فعالیت ها و اقدامات مربوط به ورزش بانوان است.
وی اظهار داشت: اهمیت جایگاه رئیس هیئت های ورزشی به عنوان نقطه ثقل ارتباطی سطوح بالاتر و پایین تر ورزش بانوان نباید نادیده گرفته شود.
نیک سرشت اضافه کرد: مغفول ماندن لزوم اطلاع رسانی اقدامات در بخش ورزش بانوان و کاهش مشارکت پذیرفتنی نیست.
معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ابراز کرد: امیدوار هستیم از طریق این کمیته با کار تخصصی و معرفی بیشتر ورزش زنان در جامعه بتوانیم حساسیتی مثبت توام با نگاه حمایتی جامعه به ورزش بانوان را شاهد باشیم.
وی عنوان کرد: طی جلسه ای رئیس، نائب رئیس و دبیر کمیته تخصصی خبر و اطلاع رسانی استان ایلام به صورت انتخابی و با رای گیری اعضای دعوت شده انتخاب شدند.

194284

مطالب مرتبط