به گزارش سایت خبری پُرسون، مهدی سالم در جمع مدیران روابط عمومی هلدینگ ها و شرکت های تابعه افزود: ما باید ویژگی های مخاطبان خود را بشناسیم و متناسب با آن، به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بپردازیم. بنابراین، محتوایی که به فرهنگیان و جامعه هدف اطلاع رسانی می شود باید دقیق، درست و بموقع باشد زیرا مخاطبان ما از فهیم ترین و فرهیخته ترین اقشار جامعه هستند.
وی تصریح کرد: رویکرد هیات مدیره و مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، تکریم، اطلاع رسانی شفاف، آگاهی بخشی و پاسخگویی حداکثری به اعضای موسسه است و روابط عمومی های این مجموعه باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدیر روابط عمومی موسسه گفت: پاسخگویی به اعضای موسسه در همه بسترها باید به صورت لحظه ای باشد و روابط عمومی های این مجموعه باید به تک تک سوالات فرهنگیان معزز در هر لحظه پاسخ دقیق و شفاف بدهند.
سالم بیان کرد: انتظار بحق فرهنگیان عزیز این است که ما به عنوان روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، هلدینگ ها و شرکت های تابعه، به مرجع و منبع اصلی خبرهای درست و شفاف برای آنها تبدیل شویم، بنابراین مسئولیت سنگینی بر عهده ما قرار دارد زیرا همه ما به نوعی مدیون تلاش ها و زحمات معلمان عزیز هستیم.
منبع: صندوق ذخیره فرهنگیان