مهدی سالم در نشست مدیران روابط عمومی هلدینگ ها و شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح کرد:

همگی ما مدیون معلم ها هستیم/ انتظار بحق فرهنگیان عزیز، اطلاع دقیق و شفاف از فعالیت های صندوق است/ از این لحظه راهبرد روابط عمومی صندوق تغییر کرده است

مدیر روابط عمومی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و به‌موقع، گفت: روابط عمومی صندوق وارد فاز جدید پاسخگویی به فرهنگیان می شود‌ پس روابط عمومی‌های این مجموعه باید با شناخت صحیح مخاطبان، پاسخگوی لحظه‌ای پرسش‌های فرهنگیان بوده و به مرجع اصلی اخبار درست برای اعضا تبدیل شوند.
تصویر همگی ما مدیون معلم ها هستیم/ انتظار بحق فرهنگیان عزیز، اطلاع دقیق و شفاف از فعالیت های صندوق است/ از این لحظه راهبرد روابط عمومی صندوق تغییر کرده است

به گزارش سایت خبری پُرسون، مهدی سالم در جمع مدیران روابط عمومی هلدینگ ها و شرکت های تابعه افزود: ما باید ویژگی های مخاطبان خود را بشناسیم و متناسب با آن، به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بپردازیم. بنابراین، محتوایی که به فرهنگیان و جامعه هدف اطلاع رسانی می شود باید دقیق، درست و بموقع باشد زیرا مخاطبان ما از فهیم ترین و فرهیخته ترین اقشار جامعه هستند.

وی تصریح کرد: رویکرد هیات مدیره و مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، تکریم، اطلاع رسانی شفاف، آگاهی بخشی و پاسخگویی حداکثری به اعضای موسسه است و روابط عمومی های این مجموعه باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر روابط عمومی موسسه گفت: پاسخگویی به اعضای موسسه در همه بسترها باید به صورت لحظه ای باشد و روابط عمومی های این مجموعه باید به تک تک سوالات فرهنگیان معزز در هر لحظه پاسخ دقیق و شفاف بدهند.

سالم بیان کرد: انتظار بحق فرهنگیان عزیز این است که ما به عنوان روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، هلدینگ ها و شرکت های تابعه، به مرجع و منبع اصلی خبرهای درست و شفاف برای آنها تبدیل شویم، بنابراین مسئولیت سنگینی بر عهده ما قرار دارد زیرا همه ما به نوعی مدیون تلاش ها و زحمات معلمان عزیز هستیم.

منبع: صندوق ذخیره فرهنگیان

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

1138611

سازمان آگهی های پُرسون