بانک کشاورزی از مشتریان خواست در نظرسنجی بانک مرکزی شرکت کنند

بانک مرکزی با همکاری بانک‌ها از مشتریان شبکه بانکی کشور دعوت کرده تا در نظرسنجی ملی «صیانت از مشتریان» مشارکت کنند تا دیدگاه‌ها و ارزیابی آن‌ها از خدمات بانک‌ها جمع‌آوری شود.
تصویر بانک کشاورزی از مشتریان خواست در نظرسنجی بانک مرکزی شرکت کنند

به گزارش سایت خبری پُرسون، این نظرسنجی با هدف دریافت دیدگاه‌ها و ارزیابی مشتریان از عملکرد بانک‌ها و موسسات اعتباری در حوزه‌هایی همچون نحوه رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و چگونگی رسیدگی به شکایات طراحی شده و نتایج آن یکی از مبانی اصلی انتخاب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری برتر از منظر صیانت از حقوق مشتریان خواهد بود.

این نظرسنجی از تاریخ ۱۹ آذرماه آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

این طرح، نخستین اقدام یکپارچه در سطح ملی به شمار می‌رود که امکان مشارکت مستقیم آحاد مردم در فرآیند ارزیابی عملکرد شبکه بانکی کشور را فراهم می‌کند.این نظرسنجی بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام می‌شود و پاسخ‌ها صرفاً به‌صورت تجمیعی و آماری مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

بدیهی است نتایج و یافته‌های این نظرسنجی در سیاست‌گذاری‌های مرتبط با بهبود خدمات، تقویت مشتری‌مداری و صیانت از حقوق مشتریان در شبکه بانکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به لینک زیر در این نظرسنجی که از سوی بانک مرکزی برگزار می‌شود، شرکت کنند:

https://cbi.ir/survey/34078.aspx

منبع: بانک کشاورزی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

1117970

سازمان آگهی های پُرسون