متقی‌نیا در بازدید میدانی از شعبه جاسک: خدمت‌رسانی سریع به مردم باید اولویت باشد

مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید سرزده از شعبه جاسک، عملکرد کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد و این اقدام را بخشی از راهبرد حضور میدانی مدیران ارشد برای رفع چالش‌ها و ارتقای فرآیندهای بانکی عنوان کرد.
تصویر متقی‌نیا در بازدید میدانی از  شعبه جاسک: خدمت‌رسانی سریع به مردم باید اولویت باشد

به گزارش سایت خبری پُرسون، در این بازدید که محسن صفدری، عضو هیأت مدیره این بانک نیز حضور داشت، وهب متقی‌نیا ضمن ارزیابی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی و عملکرد کارکنان با مشتریان و فعالان اقتصادی این منطقه گفتگو و بر اهمیت تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مردم منطقه، به‌ ویژه کشاورزان و صیادان، تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، این اقدام در راستای راهبرد مدیریتی جدید بانک کشاورزی مبنی بر حضور مستمر و سرزده مدیران ارشد در واحدهای ستادی و عملیاتی در سراسر کشور انجام می‌شود و هدف اصلی آن، کاهش فاصله میان ستاد و صف، شناسایی چالش‌ها و موانع خدمت‌رسانی از نزدیک و اتخاذ تصمیمات فوری برای بهبود فرآیندها است.

این گزارش می‌افزاید: شعبه جاسک با توجه به موقعیت ویژه این شهرستان در سواحل مکران و نقش کلیدی آن در اقتصاد دریامحور و کشاورزی منطقه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: بانک کشاورزی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

1105572

سازمان آگهی های پُرسون