استاندار ایلام:

موارد بستری دو روز گذشه در آبدانان نگران کننده است

محمد نوذری گفت: 18 مورد بستری در دو روز گذشته  در شهرستان آبدانان بسیار نگران کننده است و باید مسئولان شهرستان بر اجرای دقیق پروتکل ها نظارت کامل داشته باشند.

تصویر موارد بستری دو روز گذشه در آبدانان نگران کننده است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام، ظهر امروز در نشست ستاد استان مقابله با بیماری کرونا، ابراز کرد: در حال حاضر با افزایش آمار مبتلایان روزانه در استان رو به رو هستیم و وارد پیک چهارم کرونا شده ایم.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم توجه برخی از مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط بدی قرار داریم و این یک خطر جدی برای استان محسوب می شود.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تعطیلات نوروزی و سفرهای مردم در این ایام اظهار کرد: برخی از مردم با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برپایی شرکت در تجمعات از جمله عروسی و عزا سلامتی خود و دیگران را به خطر انداخته اند.

وی با انتقاد از عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط برخی از مردم، عنوان داشت: یکی دیگر از دلایل بالا رفتن آمار ابتلا روزانه در استان مربوط به حضور مردم در آرامستان ها و سفر رفتن می باشد.

نوذری در بخش دیگری از این نشست مطرح داشت: باید فرمانداران دستور نظارت بیشتر را در شهرستان صادر کنند و با جدیت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظارت شود.

وی با تاکید بر فعالیت هر چه بیشتر مجریان طرح های شهید سلیمانی و همیاران سلامت، گفت: طرح همیاران سلامت در واقع کمک کننده به طرح شهید سلیمانی می باشد و باید در کنار هم به فعالیت خود ادامه دهند.

استاندار ایلام ضمن تاکید بر نظارات دهیاران بر عدم برپایی مراسمات در روستاها، اظهار کرد: 18 مورد بستری در دو روز گذشته در شهرستان آبدانان بسیار نگران کننده است و باید مسئولان شهرستان بر اجرای دقیق پروتکل ها نظارت کامل داشته باشند.

نوروزی_استان ایلام

279912

مطالب مرتبط