معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد؛

موفقیت طرح محله محور شهید سلیمانی

علی خورشیدی گفت: اگر کمک نهاد های مختلف مانند سپاه و بسیج و هلال احمر و نهاد های دیگر نبود دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی نمی توانست این پاندمی را کنترل کند.

تصویر موفقیت طرح محله محور شهید سلیمانی

به گزارش سایت خبری پرسون در ایلام، ظهر چهارشنبه 6 اسفند دکتر علی خورشیدی؛ معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در آیین اعطای جایزه ملی شهید دکتر محمدعلی رهنمون و همچنین تکریم خانواده های شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس و مدافعان سلامت این استان، مطرح کرد: باید شهروندان را نسبت به خطرات بیماری منحوس کرونا آگاه و حساس کنیم تا مردم پروتکل های بهداشتی رعایت کنند.

وی با تقدیر از اجرا کنندگان طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی ، عنوان کرد: بهترین راه کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، همین طرح شهید سلیمانی می باشد.

خورشیدی در ادامه اضافه کرد: با وجود تمام کمبودها و تحریم های ظالمانه دارویی و درمانی که به ما تحمیل شده است، اما طرح شهید سلیمانی طرحی موفق و تاثیر گذار بوده است.

وی با تقدیر از همه ی دستگاه های کمک کننده به دانشگاه علوم پزشکی در کنترل نسبی شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: اگر کمک نهاد های مختلف مانند سپاه و بسیج و هلال احمر و نهاد های دیگر نبود دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی نمی توانست این پاندمی را کنترل کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدای پرسنل دفاع مقدس، مدافعان سلامت و پیشکسوتان عرصه بهداشت و درمان تقدیری صورت گرفت.

نوروزی_ استان ایلام

244648

مطالب مرتبط