رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

شاهد روند صعودی در استان هستیم

دکتر محمد کریمیان گفت: با روند کنونی در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد مبتلایان خواهیم بود و این می تواند زنگ خطری برای استان ما باشد.

تصویر شاهد روند صعودی در استان هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، دکتر محمد کریمیان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، صبح امروز در نشست ستاد کرونا این استان ابراز کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، در مجموع در استان ایلام 73 هزار و 942 تست کرونا گرفته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از مجموع تست های گرفته شده در استان ایلام، تعداد 26 هزار و 871 مورد مثبت شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه اظهار کرد: همچنین از مجموع مبتلایان در استان، 7 هزار و 636 نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا مجموعا 669 نفر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

کریمیان در بخش دیگری از این نشست عنوان کرد: دلیل افزایش مبتلایان به بیماری در استان ایلام، افزایش تعداد نمونه گیریها می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایان ضمن ابراز اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام شناسایی شده است که از این تعداد ۱۸ نفر در مراکز درمانی بستری شدند، گفت: با روند کنونی در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد مبتلایان خواهیم بود و این می تواند زنگ خطری برای استان ما باشد.

نوروزی_استان ایلام

279075