هشدار استاندار ایلام به مردم و مسئولان:

استان در شرایط خطرناکی قرار دارد/همه پای کار بیایند

محمد نوذری گفت: فرمانداران به عنوان مسئولان امنیت مردم باید در این زمان حساس با تمام توان به مقابله با این خطر بپردازند و عملکرد فرمانداران در این برهه نشان از عیار و تراز آن ها می باشد.

تصویر استان در شرایط خطرناکی قرار دارد/همه پای کار بیایند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام روز یکشنبه در نشست فرمانداران این استان ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت کرونا در سطح استان، ابراز داشت: کرونا در سطح استان فراگیر شده است و در شرایط اضطرار قرار داریم.

وی اضافه کرد: فرمانداران به عنوان مسئولان امنیت مردم باید در این زمان حساس با تمام توان به مقابله با این خطر بپردازند و عملکرد فرمانداران در این برهه نشان از عیار و تراز آن ها می باشد.

استاندار ایلام در ادامه تصریح کرد: فرمانداران باید هر اقدامی را برای سلامت مردم در شهرستان ها لازم است را به کمک بسیج، وزارت بهداشت و دهیاری ها به اجرا در بیاورند.

نوذری با تاکید بر اینکه اولویت ما باید مهار کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی باشد، اظهار داشت: باید در اجرای مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی تنظیم شده توسط ستاد کرونا قاطعانه وارد عمل شد و حتی برای اقناع سازی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نفوذ ریش سفیدان، معتمدان و گروه های مردمی و مردم نهاد استفاده کرد.

رئیس ستاد کرونا در استان ایلام در پایان این نشست ضمن درخواست از تمام همشهریان برای همیاری و همکاری با ستاد کرونا، تاکید کرد: عملکرد فرمانداران باید خروجی داشته باشد و روی کاغذ وضعیت بهتر نشود، بلکه در عمل و در نتیجه کارهای آن ها دیده شود تا بتوانیم وضعیت را به ثبات برسانیم.

نوروزی_استان ایلام

280116