استاندار ایلام:

زمینه برگزاری انتخابات پرشور فراهم است

استاندار ایلام گفت: بر اساس قانون اساسی باید تمامی امکانات در اختیار ستاد انتخابات قرار بگیرد و حتی اگر به صندلی یک مدیرکل نیاز باشد، باید در اختیار این ستاد قرار داده شود.

تصویر زمینه برگزاری انتخابات پرشور فراهم است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام، ظهر امروز در نشست ستاد استانی کرونا در این استان، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، ابراز کرد: امکانات و تجهیزات تمامی ارگان ها، ادارات و نهادها باید در اختیار ستاد انتخابات باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی باید تمامی امکانات ادارات مختلف در اختیار ستاد انتخابات قرار بگیرد و حتی اگر به صندلی یک مدیرکل نیاز باشد، باید در اختیار این ستاد قرار داده شود.

استاندار ایلام اظهار کرد: تمامی مرخصی های کارکنان ستاد انتخابات لغو خواهد شد و همگی باید به مسئولیت خود برگردند و در اختیار ستاد انتخابات باشند.

وی ضمن اشاره به اهمیت انتخابات پرشور برای کشور، گفت: تمامی فرمانداری ها باید آمادگی لازم برای تمامی شرایط را داشته باشند و تمامی کارکنانی که در مرخصی قرار دارند باید به محل کار خود بازگردند و تمام وقت در اختیار ستاد انتخابات باشند.

نوذری به آمادگی کامل استان ایلام برای اجرای یک انتخابات پرشور و به دور از حاشیه اشاره کرد و افزود: باید تمام امکانات در اختیار ستاد انتخابات قرار بگیرد، تا انتخاباتی به دور از حواشی و با شفافیت بالا برگزار گردد.

استاندار ایلام در پایان عنوان داشت: نواقض موجود در شهرستان ها باید توسط فرمانداری‌ها در اسرع وقت حل و فصل شود و معاونین استانداری نیز در این امر فرمانداران حمایت کنند.

نوروزی_استان ایلام

305515