کهگیلویه و بویراحمد

مهمترین اخبار

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ۲ برادر که اقدام به تیراندازی هوایی و قدرت‌نمایی با سلاح گرم کرده و سپس تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.
در پویش ملی سلامت در چهارمحال و بختیاری مشخص شد؛

بیش از 175هزار نفر در معرض ابتلا به پرفشاری خون و دیابت

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در قالب پویش ملی سلامت مشخص شد که ۱۵۱ هزار و ۱۶۳ نفر در استان در معرض ابتلا به پرفشاری خون و ۲۴ هزار و ۲۴۴ نفر در معرض ابتلا به دیابت هستند
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه و بویراحمد:

مالخر سیم و کابل برق در یاسوج دستگیر شد

بهمن گرجیان گفت: مأموران با گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی‌ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد یک نفر مالخر حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابرات را شناسایی و دستگیر کردند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح برق‌رسانی به 9 روستای استان خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه‌های متولی و مجوزهای صادر شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 22 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار بهره‌مند شده اند.
مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از قطعی آب برخی نقاط شهر یاسوج و شهر سی سخت فردا یکشنبه خبر داد.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: علیرغم توپوگرافی سخت منطقه، پایش و حفاظت از مناطق حفاظت شده استان تنها با ۷۵ محیط بان که «یک چهارم» استانداردهای جهانی است، انجام می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کهگیلویه و بویراحمد از معاوضه زمین مالکین بافت تاریخی دهدشت با قطعات اقدام ملی مسکن خبر داد.
فصل زمستان از راه رسید.در کهگیلویه و بویراحمد سرسبزی مناطق گرمسیری از یک سو و سفیدپوش شدن دامنه های دنا در مناطق سردسیری از سوی دیگر، جلوه هایی زیبا از جاذبه های گردشگری چهار فصل و فرصت ایرانگردی در این استان را برای همه سلیقه ها فراهم کرده است.
علی محمد روستا با اشاره به روند احداث تونل‌های مسیر رفت و برگشت یاسوج به سی‌سخت گفت در حال حاضر تونل‌های رفت و برگشت یاسوج به سی‌سخت دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شده که می‌تواند روند احداث پروژه را تسریع کند.
مدیر فرودگاه یاسوج گفت: تمامی زیرساخت های لازم پروازهای بین المللی از سوی این فرودگاه آماده است اما برخی دستگاه های اجرایی برغم چندین بار درخواست و مکاتبات فراوان برای مشارکت و همراهی در برقراری پروازها اما تعامل آنها بسیار ضعیف بوده و تاکنون هیچ پرواز بین المللی در این فرودگاه صورت نگرفته است.