عوامل تیراندازی در مرودشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ۲ برادر که اقدام به تیراندازی هوایی و قدرت‌نمایی با سلاح گرم کرده و سپس تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.
تصویر عوامل تیراندازی در مرودشت دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ فرشید زینلی با اعلام این خبر گفت: در روز ۱۳ فروردین‌ماه مأموران انتظامی جهت برقراری امنیت شهروندان در تفرجگاه تیره باغ حضور داشتند که با توجه به ازدحام جمعیت سرنشینان یک خودرو اقدام به تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت می‌کنند و سریعاً متواری می‌شوند.

وی افزود: در راستای رسیدگی به موضوع و جلوگیری از هرگونه ترویج خشونت و ایجاد رعب و وحشت و همچنین مقابله با برهم زنندگان نظم و آرامش، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ زینلی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا و کارکنان امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر که برادر هم بودند را به اتهام قدرت نمایی با سلاح گرم و انتشار آن در فضای مجازی شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

منبع: مهر

635524