سخنگوی دولت:

انتخاب های ما در آینده جهان هم تاثیر دارد

علی بهادری جهرمی در جمع دانش آموزان کهگیلویه و بویر احمد گفت: انتخاب‌ های امروز ما علاوه بر خودمان، خانواده‌مان بر روی شهرمان، استانمان و کشورمان تاثیر دارد، که البته اگر عمیق‌تر به مسائل غزه بیاندیشیم متوجه می‌شویم که انتخاب‌های ما در آینده جهان هم تاثیربه سزایی دارد.
تصویر انتخاب های ما در آینده جهان هم تاثیر دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی بهادری جهرمی ظهر شنبه خطاب به دانش آموزان رای اولی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: دانش آموزان می‌گویند که رشته تجربی بخوانیم یا ریاضی معارف یا انسانی، فنی و حرفه‌ای در آینده زندگی خودم تاثیر می‌گذاشتم، تصمیمات من فقط در آینده زندگی خودم تاثیر می‌گذارد آینده زندگی خودم و اطرافیان نزدیکم پدرم مادرم خواهرم برادرم اثرگذار باشم.

وی افزود: اگر زمانی با انتخاب‌هایمان می‌توانستیم تنها در زندگی خودمان یا خانواده موثر باشیم، انتخاب کنم که می‌خواهم مشارکت داشته باشم در اداره امور منزل هنگامی که میهمان می‌آید کمک کنم بخشی از مسئولیت‌هارا من بپذیرم یا نه هیچ مشارکتی در اداره امور خانه نداشته باشم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: همه بار مسئولیت بر دوش پدر و مادرم گذاشته می‌شود تا امروز سقف تصمیم گیری های ما بر خودمان تاثیر می‌گذاشت که تجربی یا ریاضی بخوانیم از امروز به بعد وارد یک دنیای جدید می‌شویم.

وی ادامه داد: از امروز به بعد دیگر انتخاب‌هایمان نه فقط روی زندگی خودمان و خانواده‌مان بلکه روی زندگی و آینده استانمان شهرمان و کشورمان اثر می‌گذارد از امروز انتخاب درست یا غلط ما فقط آینده خودم را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد اگر درست انتخاب کنم نه تنها آینده خودم تحت تاثیر شهر و استان کشورم هم تحت تاثیر انتخاب درستم قرار می‌گیرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: اگر هم غلط انتخاب کنم مثل آن برادر و خواهری که نه تنها در مهمانی‌ها کمکی نمی‌کند خانه را هم شلخته می‌کند اگر انتخاب درست نکند نه تنها مانع پیشرفت خودش می‌شود بلکه مانع رسیدن خانواده‌اش به هدف هایشان می‌رسد.

وی گفت: از امروز که به جشن تکلیف سیاسی رسیدید دیگر انتخاب‌هایمان علاوه بر خودمان، خانواده‌مان بر روی شهرمان استانمان و کشورمان تاثیر دارد که البته اگر فراتر ببینیم و عمیق‌تر به مسائل غزه نگاه کنیم متوجه می‌شویم که انتخاب‌های ما در آینده جهان هم تاثیر دارد.

بهادری جهرمی ابراز کرد: کلام آخر من عزیزان اگر تا دیروز انتخاب اشتباهی من و شما یا انتخاب درست من و شما فقط آینده خودمان را تحت شعاع قرار می‌داد درس نخواندن ما آینده ما را خراب می‌کرد و بی‌مسئولیتی ما فقط بر روی خودمان و خانواده‌مان تاثیر منفی می‌گذاشت از امروز انتخاب نادرست ما بار مسئولیتش نسبت به و چه بسا مردم جهان است و انتخاب درست ما هم شیرینیش برای همه مردم کشور و چه بسا همه مردم جهان است.

منبع: ایرنا

599774