برگزاری نشست های معرفتی با محوریت قرآن و نهج البلاغه در بجنورد

مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب بجنورد از برگزاری کلاس های آموزشی و مبانی معرفی با محوریت قرآن و نهج البلاغه در این مسجد خبر داد.

به گزارش پرسون، مدیر کانون فرهنگی، هنری مسجد انقلاب بجنورد به برنامه های انجام شده در این کانون اشاره کرد و گفت: جلسات تفسیر قرآن با حضور فعالان کانون و نمازگزاران هر یکشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

رضا جواهری افزود: در این جلسات، حضرت آیت الله یعقوبی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد مبانی و آموزه های قرآنی را مطرح کردند.

مدیر کانون فرهنگی، هنری انقلاب بجنورد، برگزاری دوره آموزشی نهج البلاغه را از برنامه های آموزشی این کانون معرفی کرد و گفت: جلسات این دوره آموزشی با حضور حسین حیدر پور، از اساتید مطرح قرآن و نهج البلاغه، روزهای دوشنبه هر هفته برگزار شد.

جواهری همچنین به برگزاری جلسات آموزشی و تبیین مباحث صحیفه سجادیه اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم این جلسات چهارشنبه هر هفته برگزار شود.

وی برپایی ایستگاه معرفتی «سه شنبه های مهدوی» توسط فعالان کانون انقلاب را به دیگر فعالیت های این کانون اضافه کرد و گفت: در ایام محرم و صفر نیز سلسله نشست های پرسش و پاسخ فلسفه بزرگداشت اربعین برگزار شد.

جواهری در پایان تأکید کرد: این کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

209132

مطالب مرتبط

اظهار نظرهای موافقان و مخالفان پروژه ۱۷۵۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری در شهربازی بجنورد

توفان «رز»