در پی بازدید تیم نظارت فرمانداری یزد از ادارات:

ثبت اسناد شهرستان یزد در رعایت پروتکل های بهداشتی مردود شد

در بازدید میدانی و سرزده تیم نظارتی فرمانداری یزد از اداره ثبت اسناد شهرستان یزد این اداره به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا تذکر کتبی گرفت.

یزد_پُرسون؛ در بازدید میدانی و سرزده خبرنگار ما به همراه تیم نظارتی فرمانداری یزد از اداره ثبت اسناد شهرستان یزد این اداره به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا تذکر کتبی گرفت.

«محسن دهقان» رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری یزد در حاشیه بازدیدهای سرزده از ادارات شهرستان به منظور نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، در گفت‌وگو با خبرنگار پُرسون اظهار کرد: این بازدیدها به صورت مشترک با حضور نمایندگانی از فرمانداری، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی صورت می‌گیرد و تذکرهای بهداشتی لازم از سوی بازرسان به اصناف و ادارات ابلاغ می‎شود.

مهدی ملک کارشناس بهداشت محیط شهرستان یزد هم در این بازدید از وضعیت نامناسب بایگانی اداره ثبت اسناد شهرستان یزد در حوزه پروتکل‌های مربوط به کرونا خبر داد و گفت: علاوه بر این، در اداره ثبت شهرستان، گندزدایی سطوح نیز باید مداوم انجام شود.

وی افزود: علاوه بر این در این اداره به نظافت مناسب و تهویه، دسترسی به روشور جهت شست‌وشوی دست، سطل زباله پدال‌دار و سطل زباله تخلیه نیز توجه لازم نشده است.

ملک از تداخل پارکینگ با سالن انتظار بایگانی این اداره به عنوان یکی از بحرانی‌ترین ادارات شهرستان نیز گلایه کرد و اظهار داشت: با توجه به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در اداره مذکور از سوی برخی کارکنان و مراجعان، تذکر کتبی به این اداره داده و خواستار اجرای دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا در رابطه با دورکاری کارمندان شدیم.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

208408