ویژگی هایی که باید یک شرکت طراحی سایت خوب داشته باشد

همه ما می دانیم که برای شروع یک کسب و کار خوب در دنیای وب، نیاز به یک وب سایت عالی و کاربردی داریم. چیزی که هم خودمان از آن راضی باشیم و مهمتر از آن، مخاطب ما به خوبی با آن ارتباط برقرار کند. به کمک تیم تابان شهر به شما خواهیم گفت که چه شرکتی می تواند چنین سایت خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.
تصویر ویژگی هایی که باید یک شرکت طراحی سایت خوب داشته باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، همه ما می دانیم که برای شروع یک کسب و کار خوب در دنیای وب، نیاز به یک وب سایت عالی و کاربردی داریم. چیزی که هم خودمان از آن راضی باشیم و مهمتر از آن، مخاطب ما به خوبی با آن ارتباط برقرار کند. به کمک تیم تابان شهر به شما خواهیم گفت که چه شرکتی می تواند چنین سایت خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

بهترین شرکت طراحی سایت را چگونه انتخاب کنیم؟

هرطور هم بخواهیم حساب کنیم، بهترین شرکت طراحی سایت وجود ندارد. ما مجموعه ای از شرکت های خوب طراحی سایت را داریم که در کار خودشان خبره هستند و به نحو خاصی طراحی سایت را انجام می دهند. تابان شهر : tabaneshahr.com اگر بخواهد بهترین شرکت طراحی سایت را معرفی کند، می تواند چند شرکت را ردیف کند و بگوید که شما می توانید به کار آن ها اعتماد کنید. اما چه چیزی این شرکت ها را از شرکت های دیگر متمایز می کند؟ نکاتی که قرار است بگوییم طبق اصول خاص طراحی سایت است از دل آن می توانیم پی ببریم که بهترین شرکت طراحی سایت کدام است.

یک شرکت طراحی سایت برای طراحی سایت شما به چه نکاتی باید توجه کند؟

یک شرکت طراحی سایت خوب برای هر سایتی یک پلن و استراتژی جداگانه و ابزارهای خاصی را در نظر می گیرد. مثلا شاید جالب باشد بدانید که اولین چیزی که خیلی از المان های طراحی به آن بستگی دارد، انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای طراحی سایت است. بدیهی است که بهترین ترکیب رنگ برای طراحی سایت هر سایتی با سایت دیگر متفاوت است اما انتخاب این ترکیب رنگ است که باعث می شود برند شما در ذهن مخاطب بماند.

همچنین ما به یک موضوع دیگر هم اشاره کردیم و آن هم به کارگیری ابزارهای مناسب برای طراحی سایت است. این را باید بدانیم که "بهترین نرم افزار طراحی سایت" برای هر سایتی متفاوت است. هرکسی ممکن است در نظرش بهترین نرم افزار طراحی سایت یک نرم افزار خاصی باشد اما هیچکدام از این ها بهترین نرم افزار های طراحی سایت اینطور نیستند که ما برای هر سایتی بخواهیم از آن ها استفاده کنیم. اینکه یک شرکت طراحی سایت بداند که خواسته ها و پیشنیاز های یک سایت با سایت دیگر متفاوت است بسیار مهم است. به جز این دو مورد که گفتیم، نکات دیگری هم هست که یک شرکت خوب در طراحی سایت شما باید به آن ها توجه کند:

  • سایت برای چه کسانی دارد طراحی می شود؟ (مخاطب کیست؟)
  • سایت باید چه امکاناتی داشته باشد که یک سایت کامل محسوب بشود؟
  • سایت مورد نظر کدام یک از نیروهای اجرایی را باید به خدمت بگیرد؟
  • سایت مورد نظر می خواهد کانال فروشش چه چیزی باشد (تبلیغات بنری، تبلیغات گوگل، سئو و ...)
  • کارفرما چه چیزی از سایت می خواهد؟
  • در سایت قرار است چه اتفاقاتی بیفتد

یک شرکت طراحی سایت خوب مراحل پروژه را به چه شکلی طی می کند؟

بدیهی است که پروتکل های هر شرکتی با شرکت دیگر متفاوت است و اینکه در یک شرکتی یک کاری انجام می شود و در دیگری نمی شود را نمی شود ملاک کاملی برای قضاوت در نظر گرفت. اما به هر حال برای اینکه ما یک سری اصولی را در ذهنمان داشته باشیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم، نیاز داریم که یک پروسه منظم را طی کنیم تا در نهایت طراحی سایت ما به بهترین نحو ممکن انجام بشود. بنابراین، شرکت هایی که مراحل خاصی را برای طراحی سایت شما طی می کنند شرکت های قابل اعتماد تری برای کار کردن هستند. این مراحل به شرح زیر می باشند:

  1. ارتباط اولیه با شما و جلسه اولیه برای آشنایی
  2. ارائه مشاوره های لازم برای رسیدن به بهترین نوع سایت
  3. بستن قراردادی که منافع طرفین در آن ذکر شده باشد و هر دو طرف از مفاد آن با خبر باشند
  4. دریافت اطلاعات لازم از شما برای طراحی سایت
  5. ارائه طرح های نمونه اولیه برای تایید شما و سپس ادامه کار
  6. در نظر گرفتن اصلاحات شما پس از پایان کار و اعمال آن ها
  7. تحویل یک سایت بدون مشکل و با بهترین نحو طراحی به شما
  8. آموزش دادن موارد لازم برای کار کردن با سایت به شما
  9. پشتیبانی شما و کمک کردن به شما برای پیشبرد سایت

شرکت هایی که چنین مراحلی را طی می کنند معمولا آن حس خوب را به کارفرما می دهند و این ارتباط دو طرفه به خوبی شکل می گیرد. وقتی ارتباط تجاری بر پایه اعتماد باشد، طرفین هر دو به منافع اصلی خودشان می رسند و در این میان هیچ مشکلی پیش نمی آید. البته که این اعتماد باید ساخته بشود و قطعا به راحتی بدست نمی آید.

فرق شرکت های خوب طراحی سایت با شرکت های دیگر چیست؟

اینجا نمی خواهیم از الفاظ شرکت طراحی سایت خوب و بد استفاده کنیم. اینجا می خواهیم ببینیم چه چیزهایی شرکت های خوب را از باقی شرکت ها (که شاید اصلا بد هم نباشند) متمایز می کند. به جدول زیر دقت کنید:

شرکت طراحی سایت خوب

سایر شرکت های طراحی سایت

پروسه طراحی یک پروسه فعال و تعاملی است

کار سفارش داده شده و تحویل گرفته می شود

رویکرد طراحی هر سایتی با سایت دیگر کاملا متفاوت است

یک یا دو رویکرد برای همه سایت ها پیش گرفته می شود

ار چندین نرم افزار طراحی سایت استفاده می شود

از یک نرم افزار طراحی سایت استفاده می شود

ترکیب رنگی هم بر حسب زمینه کسب و کار و هم بر حسب خلاقیت های درست است

ترکیب رنگی همان ترکیب رنگی است که هر کسب و کار در آن زمینه خاص دارد.

سخن پایانی

در اینجا سعی کردیم به کمک تابان شهر یک سری ویژگی ها که شرکت های خوب طراحی سایت دارند را به شما بگوییم و درباره مراحل کار آن ها صحبت کنیم. اما ما که قبل از بستن قرارداد نمی بینیم که کار چگونه انجام می شود. پس چگونه تصمیم بگیریم؟ شما می توانید به صفحات نمونه کار شرکت مورد نظر بروید و با کارفرماهایی که با آن ها کار کرده اند ارتباط بگیرید تا مطمئن شوید که جای درستی را انتخاب کرده اید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید و حتما نظرتان را برای ما کامنت کنید تا ببینیم از نظر شما بهترین شرکت طراحی سایت کدام است.

منبع: شرکت تابان شهر

575329