تندیس‌های تبلیغاتی: اثرگذاری در بازاریابی و جذب مشتری

تندیس‌های تبلیغاتی راه بسیار خوبی برای جلب توجه مخاطبان هستند. با استفاده از این تندیس‌ها، شرکت‌ها و برند‌ها می‌توانند به‌ سرعت در بین بازارهای هدف توزیع شوند و به مخاطبان گسترده‌تری معرفی شوند. در این مقاله، قیمت تندیس که تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد بررسی می‌شود.
تصویر تندیس‌های تبلیغاتی: اثرگذاری در بازاریابی و جذب مشتری

به گزارش سایت خبری پرسون، تندیس‌های تبلیغاتی راه بسیار خوبی برای جلب توجه مخاطبان هستند. با استفاده از این تندیس‌ها، شرکت‌ها و برند‌ها می‌توانند به‌ سرعت در بین بازارهای هدف توزیع شوند و به مخاطبان گسترده‌تری معرفی شوند. در این مقاله، قیمت تندیس که تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد بررسی می‌شود.

تاثیر تندیس‌های تبلیغاتی بر بازاریابی

تبلیغات موثر تبلیغاتی است که در ذهن مخاطب ثبت شود. یکی از تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی ارائه‌ تندیس به مشتریان، خریداران، همکاران و کارکنان است. ارائه‌ تندیس‌های تبلیغاتی با اطلاعات تماس و لوگوی برند باعث می‌شود که برند به‌راحتی در ذهن مخاطب حک شود و هنگام خرید محصول، این برند در میان گزینه‌های انتخابی او قرار گیرد.

با بهره‌گیری از این تندیس‌های تبلیغاتی، علاوه بر ارائه خلاقیت هنری که به جذب افراد کمک می‌کند، می‌توانید به بهترین شکل مفاهیم تبلیغاتی مدنظر را انتقال دهید. این ابزار هنری زیبا می‌تواند باعث برجسته شدن برند شما، ایجاد یک هویت منحصر به فرد و جلب توجه مشتریان شما شود.

تندیس‌های تبلیغاتی یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات و برندسازی هستند. طراحی‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه این تندیس‌ها با استفاده از آرم یا لوگوی شرکت، شعار تبلیغاتی و افتخارات مرتبط با آن شرکت، ارگان یا سازمان را به‌ طور مداوم در خاطر مخاطبان نگه می‌دارد.

تاثیر تندیس‌های تبلیغاتی بر جذب مشتری

از تندیس‌ها با هدف معرفی و پیشبرد فروش محصولات، خدمات و برنامه‌ها به مشتریان و همکاران تجاری و حتی کارکنان استفاده می‌شود. استفاده‌ موثر از این کالاها باعث می‌شود میزان آگاهی و شناسایی نام و نشان تجاری در بین مخاطبان تقویت شود که به فروش چند برابری شرکت و ناچیز بودن قیمت تندیس در قبال آن کمک می‌کند.

این تندیس‌ها ارزش تبلیغاتی بسیار زیادی دارند، زیرا علاوه بر انتقال پیام تبلیغاتی، بین شرکت و مشتری ارتباط نزدیکی ایجاد می‌کنند. همچنین، تندیس‌های تبلیغاتی به افزایش اعتبار شرکت کمک می‌کنند و نشان می‌دهند که شرکت به ارتباطات خود با مشتریان و همکاران اهمیت می‌دهد.

این تندیس‌ها در مکان‌های عمومی یا دفاتر ارگان‌ها به‌صورت دائمی نمایش داده می‌شوند و در نتیجه، مدت‌های طولانی به‌عنوان یک یادآور قوی از برند و ارزش‌های آن در ذهن مخاطبان ثبت می‌شوند.

همچنین، طرح تندیس‌های سه بعدی بر جذب مشتری اثر می‌گذارد زیرا به‌دلیل ابعاد سه‌بعدی و برجستگی آن، مخاطبان را به سمت خود جلب می‌کند. با توجه به طراحی خلاقانه و دقیق تندیس، ارتباط بین تبلیغ‌کننده و مخاطب برقرار می‌شود.

خرید تندیس از نو نگاه

بهترین راه برای درست کردن تندیس تبلیغاتی برای بازاریابی و جذب مشتری، همکاری با یک تیم طراحی و ساخت تندیس تبلیغاتی است. تندیس‌های بزرگ به انتقال شخصیت یک برند کمک می‌کنند.

خرید تندیس از نو نگاه مزایای متعددی دارد. اولا، در این سایت، به انواع گسترده‌ای از تندیس‌ها با طرح‌ها و اندازه‌های مختلف دسترسی دارید. همچنین، با خرید تندیس از این سایت، می‌توانید تندیسی مطابق با نیاز و سلیقه خود خریداری کنید و از خدمات سفارشی‌سازی بهره ببرید. در این‌صورت، می‌توانید تندیسی سازگار با پیام و هویت خود سفارش دهید.

همچنین، خرید از نو نگاه به‌صورت آنلاین است و بدون نیاز به خرید حضوری، به‌راحتی تندیس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

در نهایت، از آنجایی که سایت نو نگاه بر کیفیت و طراحی هنری دقیق تندیس‌ها تاکید دارد، خریدی بی‌نظیر و ارزشمند خواهید داشت که تا مدت‌ها در خاطره‌ها می‌ماند.

عوامل موثر بر قیمت تندیس

قیمت تندیس‌ آماده و تندیس‌‌های تبلیغاتی تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد که عبارتند از:

۱. جنس مصالح: نوع مصالح به‌کار رفته برای ساخت تندیس؛ سنگ، کریستال، برنز و... تاثیر قابل توجهی بر قیمت آن دارد. تندیس‌های مرمری، یشمی و گرانیت قیمت بالاتری نسبت به تندیس‌هایی با سنگ‌های معمولی دارند.

۲. اندازه تندیس: اندازه تندیس بر قیمت آن اثر می‌گذارد. تندیس‌های بزرگتر، با توجه به میزان مصالح و زمان تولید طولانی‌تر، قیمت بیشتری نسبت به تندیس‌های کوچکتر دارند.

۳. پیچیدگی طراحی: طرح تندیس یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت آن است. تندیس‌هایی که طراحی‌ پیچیده‌تری دارند، قیمت بیشتری نیز دارند.

۴. سطح پایه: سطح پایه تندیس نیز می‌تواند بر قیمت آن اثر بگذارد. تندیس‌هایی با پایه‌های گسترده‌تر و چندسطحی قیمت بیشتری دارند.

۶. تکرار و تیراژ بالا: تولید یک نمونه تندیس در تیراژ بالا ممکن است سبب شود تا تولیدکننده تندیس را با قیمت مناسب‌تری به مشتری عرضه کند.

تندیس فلزی

تندیس فلزی طرفداران بسیار زیادی دارد، معمولا به‌ صورت سفارشی ساخته می‌شود و از آن در رویدادهای بسیار خاص بهره می‌برند. هنرمندانی که تندیس فلزی را می‌سازند برای طراحی آن از اشکال هندسی خاصی استفاده می‌کنند. برای ساخت تندیس فلزی از فلزهای با ارزشی مانند برنز یا نقره و فلزات ارزان‌تری همچون مس، برنج و آلیاژ زاماک استفاده می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت تندیس فلزی عبارتند از نوع فلز استفاده‌شده، میزان متریال استفاده‌شده برای ساخت تندیس، میزان کار انجام‌ شده و قیمت روز متریال سازنده تندیس.

ویژگی‌های تندیس فلزی

تندیس فلزی با روکش طلا رنگ ثابتی دارد و حتی در اثر ضربه خوردن، رنگ آن تغییری نمی‌کند.

وقتی سفارش تندیس خود را در تیراژ بالا می‌دهید، همه تندیس‌ها باید شبیه به هم باشند.

تندیس نباید خیلی سنگین باشد زیرا باعث خسته‌شدن دست می‌شود و اگر خیلی سبک باشد، شبیه تندیس پلاستیکی خواهد بود.

پایه تندیس نیز بسیار مهم است زیرا بر کیفیت کار اثر می‌گذارد و قیمت تندیس را افزایش می‌دهد. به‌ طور کلی، در ساخت تندیس از دو پایه پلکانی و باکس استفاده می‌شود. تندیس با پایه باکس قیمت بالاتری دارد و اگر تصمیم به صرفه‌جویی در هزینه‌های خود دارید، تندیس با پایه پلکانی را سفارش دهید.

جمع‌بندی

تندیس‌های تبلیغاتی پیام‌ها و ارزش‌های تبلیغاتی را به شکلی بصری و جذاب به مخاطبان منتقل می‌کنند تا ارتباطی عمیق‌تر و ماندگارتر با آنها برقرار کنند. این تندیس‌ها به‌صورت سه‌بعدی و یا به شکل محصولات، علامت‌ها، شرکت‌ها و خدمات یک برند تولید می‌شوند. سفارش تندیس فلزی را به تیم حرفه‌ای نو نگاه بسپارید و قیمت تندیس را از این تیم جویا شوید. با قرار دادن تندیس تبلیغاتی در مکان‌های استراتژیک یا رویدادهای تجاری، مشتریان را به سمت خود جذب کنید.

منبع: نونگاه

625152