دکوراسیون

وقتی حرف از دکوراسیون داخلی می‌شود بیشتر افراد فکر می‌کنند که باید هزینه‌های هنگفتی را بپردازند. درحالیکه شما می‌توانید با استفاده از چیز‌های ساده و با پرداخت کمی هزینه یک دکوراسیون جدید برای خانه‌تان بچینید.
افزایش مسمومیت‌های اتفاقی در یک سال و نیم اخیر باعث شده که سازمان غذا و دارو بر لزوم مراقبت از کودکان در برابر برخی گیاهان آپارتمانی از جمله " دیفن باخیا و خرزهره "تاکید کند.
تختخواب دو طبقه کودکان یک مبلمان کودکان است که دارای دو طبقه است. این نوع تختخواب مناسب برای خانواده‌هایی است که دو یا بیشتر کودک دارند و فضای محدودی در اتاق کودکان دارند. تختخواب دو طبقه کودکان به صورت یک تخت بزرگ و دو بستر کودک کوچک تشکیل شده است.
بسیاری از افراد از عطر گل‌های رز، یاس و سایر شکوفه‌های باغ لذت می‌برند. با این وجود، ما اغلب فراموش می‌کنیم که گیاهان معطر را داخل خانه‌مان داشته باشیم. خوشبختانه تعدادی از گیاهان آپارتمانی وجود دارند که می‌توانند بوی شگفت‌انگیزی در خانه‌تان ایجاد کنند.
با فرا رسیدن ماه های سرد سال بسیاری از ما تمایل داریم زمان بیشتری از شبانه روز را در منزل سپری کنیم. علاوه بر فضای خانه و نحوه چیدمان لوازم، رنگ هایی که در دکوراسیون منزل استفاده می کنیم نیز در روحیه و ایجاد یک فضای گرم و صمیمی تاثیر به سزایی دارند.
اصول فنگ شویی در دکوراسیون به ما کمک می‌کند هر وسیله را در جای صحیح خود قرار دهیم. این ترتیب انرژی‌های مثبت وارد منزل شده و باعث موفقیت می‌شوند. در این مطلب اشتباهات رایجی که در چیدمان و طراحی دکوراسیون انجام می‌شود را طبق اصول فنگ شویی بررسی می‌نماییم.
در بین تمام رنگ‌هایی که در اطراف خود می‌بینید، رنگ‌هایی وجود دارند که جزء رنگ‌های اصیل ایرانی هستند و در کل جهان با نام رنگ کشورمان شناخته می‌شوند.
فروشگاه ها از هر نوع دیگری از ساختمان‌ها بیشتر از نورپردازی بهره می برند، چیزی که استفاده کنندگان و مشتریان ارزش آن را می دانند. در بیشتر فروشگاه هایی که از نورپردازی قوی‌تر و بهتری استفاده می کنند نسبت به فروشگاه هایی که نورپردازی آن‌ها ضعیف‌تر وکمتر است موفق‌تر عمل میکنند. نورپردازی تجاری علاوه بر روشن ساختن محصولات برای فروش، نقش مهمی در طراحی و شکل گیری فروشگاه بازی می‌کند.
بسیاری از ما دوست داریم هر چند وقت یک بار دکوراسیون منزل خود را تغییر دهیم. اما گران بودن لوازم دکوری و تزئینی موجب می‌شود تا بیشتر اوقات از این کار صرف‌نظر کنیم. خبر خوش اینکه با وجود ایده‌های جذاب و خلاقانه تزئین خانه با لوازم ارزان، برای داشتن یک دکوراسیون جدید دیگر نیاز نیست پول زیادی خرج کنید.
حتما به خوبی می‌دانید که آینه در فنگ شویی جایگاه ویژه‌ای دارد ‌و از اصلی‌ترین نمادهایی است که می‌تواند به جریان یافتن انرژی مثبت کمک کرده و انرژی منفی را از شما دور کند. اگر شما هم قصد دارید از آینه دکوراتیو برای فنگ شویی منزل خود استفاده کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
هیچ چیز بهتر از زندگی کردن در یک محیط آرامش بخش نیست و اتاق نشیمن یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است که علاوه بر انعکاس سلیقه افراد خانواده، می تواند یک پناهگاه آرام و دنج برای استراحت در پایان روز باشد.
در گذشته‎ای نه چندان دور، شکل و شمایل شمع‎ها محدود بود و اصولا تنوعی در آن مشاهده نمی‏شد. اما این روزها با توجه به درک مردم نسبت به اهمیت شمع در ایجاد حس وحال خوب و امید و گرمای زندگی، شاهد حضور شمع در زندگی‎مان هستیم.
اتفاقات روزانه زندگی فقط ما را مشغول نمی‌کنند. گاهی اوقات آن‌ها ما را با وزن خود در باتلاق فرو می‌برند و این احساس را ایجاد می‌کنند که در حال پارو زدن در میان گل و لای هستیم تا بتوانیم یک روز کامل را پشت سر بگذاریم. در حالی که راه‌های زیادی برای بهبود سلامت روان وجود دارد،
آیا ارگونومی رنگ‌ها بر عملکرد کارکنان تأثیر دارند؟ نظر شما در مورد رنگ‌ها چیست؟ یک محیط کار مناسب باید فضایی باشد که فرد در آن احساس آرامش و تمرکز کند.
در این مقاله، نمونه‌هایی از مدل مبلمان فانتزی را آورده ایم. مبلمان فانتزی دارای طراحی خاص هستند که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند.