دکوراسیون

فروشگاه ها از هر نوع دیگری از ساختمان‌ها بیشتر از نورپردازی بهره می برند، چیزی که استفاده کنندگان و مشتریان ارزش آن را می دانند. در بیشتر فروشگاه هایی که از نورپردازی قوی‌تر و بهتری استفاده می کنند نسبت به فروشگاه هایی که نورپردازی آن‌ها ضعیف‌تر وکمتر است موفق‌تر عمل میکنند. نورپردازی تجاری علاوه بر روشن ساختن محصولات برای فروش، نقش مهمی در طراحی و شکل گیری فروشگاه بازی می‌کند.
بسیاری از ما دوست داریم هر چند وقت یک بار دکوراسیون منزل خود را تغییر دهیم. اما گران بودن لوازم دکوری و تزئینی موجب می‌شود تا بیشتر اوقات از این کار صرف‌نظر کنیم. خبر خوش اینکه با وجود ایده‌های جذاب و خلاقانه تزئین خانه با لوازم ارزان، برای داشتن یک دکوراسیون جدید دیگر نیاز نیست پول زیادی خرج کنید.
حتما به خوبی می‌دانید که آینه در فنگ شویی جایگاه ویژه‌ای دارد ‌و از اصلی‌ترین نمادهایی است که می‌تواند به جریان یافتن انرژی مثبت کمک کرده و انرژی منفی را از شما دور کند. اگر شما هم قصد دارید از آینه دکوراتیو برای فنگ شویی منزل خود استفاده کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
هیچ چیز بهتر از زندگی کردن در یک محیط آرامش بخش نیست و اتاق نشیمن یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است که علاوه بر انعکاس سلیقه افراد خانواده، می تواند یک پناهگاه آرام و دنج برای استراحت در پایان روز باشد.
در گذشته‎ای نه چندان دور، شکل و شمایل شمع‎ها محدود بود و اصولا تنوعی در آن مشاهده نمی‏شد. اما این روزها با توجه به درک مردم نسبت به اهمیت شمع در ایجاد حس وحال خوب و امید و گرمای زندگی، شاهد حضور شمع در زندگی‎مان هستیم.
اتفاقات روزانه زندگی فقط ما را مشغول نمی‌کنند. گاهی اوقات آن‌ها ما را با وزن خود در باتلاق فرو می‌برند و این احساس را ایجاد می‌کنند که در حال پارو زدن در میان گل و لای هستیم تا بتوانیم یک روز کامل را پشت سر بگذاریم. در حالی که راه‌های زیادی برای بهبود سلامت روان وجود دارد،
آیا ارگونومی رنگ‌ها بر عملکرد کارکنان تأثیر دارند؟ نظر شما در مورد رنگ‌ها چیست؟ یک محیط کار مناسب باید فضایی باشد که فرد در آن احساس آرامش و تمرکز کند.
در این مقاله، نمونه‌هایی از مدل مبلمان فانتزی را آورده ایم. مبلمان فانتزی دارای طراحی خاص هستند که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند.
پادشاه فصل‌ها پاییز از راه رسید. گاهی اوقات شما ممکن است تمایل داشته باشید که حس پاییزی را در خانه خود به وجود آورید، حتی اگر فصلی دیگر در حال رخ دادن باشد. این مقاله به شما نحوه تزیین اتاق‌ها و قسمت‌های مختلف خانه با عناصر پاییزی را توضیح می‌دهد. تزیین و هماهنگ‌سازی دکوراسیون خانه با فصول یا شرایط آب‌وهوا می‌تواند به شما کمک زیادی در ایجاد آرامش دهد.
برای جذب چیز‌های خوب و انرژی‌های مثبت در زندگی باید از حذف برخی از وسایل منزلتان شروع کنید. بعضی چیزا در خانه دارای انرژی‌های منفی هستند که نمیدانید.

ورودی منزل شما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ذهنیت افراد را هنگام ورود به خانه شکل می‌دهد. اهمیت این فضا کمتر از سایر قسمت‌های خانه نیست، به همین دلیل لازم است ورودی منزل را همیشه تمیز و مرتب نگه‌داری نمود.
شمع ها یکی از بهترین ایده ها برای تزیین قسمت های مختلف خانه است. شما هم می توانید به جای هزینه های زیاد، با برگ های پاییزی و شیشه های دور انداختنی درون خانه تان، شمع های پاییزی زیبایی درست کنید
کرکره زبرا از ترکیب پارچه، تور، میله، گیربکس و قاب آلومینیومی تشکیل می‌شود. این محصول بهترین گزینه برای حفظ حریم خصوصی و همچنین جلوگیری از تابش مستقیم و بیش از اندازۀ نور به داخل محیط است. ساختار کرکره‌های زبرا این‌گونه است که پارچه‌ای (ترکیبی از تور و پارچه به‌صورت نوارهای افقی) به دور میله‌ای می‌چرخد ...
​اصول فنگ شویی در دکوراسیون به ما کمک می کند هر وسیله را در جای صحیح خود قرار دهیم. این ترتیب انرژی های مثبت وارد منزل شده و باعث موفقیت می شوند.
با این طرح های شیشه های مشجر، فضای خانه را بارانی کنید شیشه های مشجر معمولا برای فضایی استفاده می شود که علاقه داریم نور وارد محیط بشود ولی در عین حال، داخل محیط دیده نشود.