دکوراسیون

وقتی به برنامه‌ریزی برای مدل چیدمان منزل فکر می‌کنیم، مواردی مانند اندازه و فرم فضا برایمان اهمیت زیادی پیدا می‌کنند. خصوصا اگر به خانه‌ی جدیدی اسباب‌کشی کرده‌اید؛ باید به این مسئله که چطور می‌توانید مبلمانتان را در فضای پذیرایی مربع و یا مستطیل شکل بچینید فکر کنید. آگاهی از اصول چیدمان صحیح به زیبایی دکوراسیون پذیرایی کمک می‌کند.
استودیو طراحی XPER اقدام به طراحی و ساخت خانه K در استان ناکون فانوم، تایلند کرده که بر اصول طراحی خاصی استوار است و ریشه در آرامش، حریم خصوصی و عملکرد دارد. این اقامتگاه متناسب با سبک زندگی مالک که یک پزشک با میل فراوان به آرامش است خلق شده و از یک چیدمان متفکرانه بهره می‌برد.
رنگ از عناصر بسیار مهم در دکوراسیون داخلی است و می تواند بزرگ و کوچک بودن فضا را تجت تاثیر قرار دهد. کفپوش مناسب برای خانه های کوچک باید رنگ روشن داشته باشد.
با ۱۹ متر مربع مساحت، لاو ۲ که توسط تاکشی هوساکا طراحی شده است، یک خانه کوچک و جمع و جور در شهر توکیو، ژاپن است. این خانه بتنی دارای یک فریم اصلی کامل با نورگیری گرد است که ورود نور طبیعی کافی به فضای داخل در طول سال را تضمین می‌کند.
انتخاب رنگ برای اتاق خواب از جنبه‌های متعددی مهم است و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن اصول در نهایت به نتیجه خوبی دست پیدا کرد. بسیاری از افراد بعد از رنگ آمیزی اتاق خواب کاملا ناراضی هستند و نتیجه با چیزی که تصور می‌کردند متفاوت است. در حال حاضر جدیدترین و بهترین رنگ برای اتاق خواب‌ها را با اصول روانشناسی تطبیق می‌دهند ...
مینیما خانه جمع و جوری است که استودیو TRIAS آن را با چیدمان‌های مختلف طراحی کرده است، از این رو، می‌تواند به عنوان یک آپارتمان کوچک، استودیو یا یک دفتر کار خانگی به کار گرفته شود.
هنگامی که قصد رنگ‌آمیزی خانه خود را دارید، احتمالا به این فکر می‌کنید که چطور می‌توانید یک پالت مناسب انتخاب کنید تا احساسی که به روح و زندگی شما می‌دهد، با سلیقه‌تان همخوانی داشته باشد. شاید بهتر باشد دست از انتخاب‌های قدیمی بردارید و به استفاده از رنگ‌ها، نگاه متفاوت‌تری داشته باشید.
فرقی ندارد یک تراس بزرگ و آفتاب‌گیر داشته باشید یا یک بالکن آپارتمانی کوچک، شما به سادگی می‌توانید فضای بالکن منزلتان را به گیاهان زیبا و شکوفه‌های رنگارنگ مزین کنید. گیاهان آپارتمانی مناسب فضای باز این امکان را به شما می‌دهند تا بالکن منزل خود را به یک پناهگاه سرسبز تبدیل کنید.
در بسیاری از مناطق جهان، تخریب یک گزینه ایده آل نیست و مالکان پروژه ترجیح می‌دهند یک بازسازی خوب را به جای آغاز ساخت و ساز تجربه کنند. از سوی دیگر ساختمان‌های قدیمی و معماری رترو این روز‌ها بسیار پرطرفدار هستند و قطعا به این زودی‌ها نیز از مد فاصله نمی‌گیرند.

در حال حاضر جدیدترین و بهترین رنگ برای اتاق خواب‌ها را با اصول روانشناسی تطبیق می‌دهند تا افراد در مواجهه با آن آرامش روحی را نیز تجربه کنند.
به جای خرید تختخواب‌های معمولی، از تختخواب‌های کشودار یا تختخواب‌های جک‌دار استفاده کنید. کشوهای زیر تختخواب فضایی را برای قرار دادن لوازم در اختیار شما قرار می‌دهند.
ایده‌های زیادی برای استفاده از آینه در چیدمان وجود دارد، اما توصیه می‌شود آینه‌ها در مقابل پنجره قرار بگیرند تا بتوانند نور را به شکل بهتری توزیع کنند. آینه‌ها فضا‌های داخلی را بازتر و جادارتر نشان داده و به گوشه‌های تاریک یا نیمه تاریک، درخشندگی می‌بخشند. ایده‌های زیادی برای استفاده از آینه در چیدمان وجود دارد،
گروه معماری در این پروژه به گونه‌ای استراتژیک ساختمان مسکونی را در امتداد یک سایت ذوزنقه‌ای با فضای محدود قرار می‌دهند و بر عمودی بودن آن تاکید می‌کنند تا بدین ترتیب بتوان از فضای فشرده موجود حداکثر استفاده ممکن را کرد. عصر ایران- ساختمان نوبوری که به تازگی تکمیل شده است...
همیشه یک فرمول بی عیب و نقص برای طراحی یک اتاق نشیمن دنج وجود دارد؛ شما به یک کاناپه، یک میز قهوه خوری، شمع، چند صندلی راحت، یک تلویزیون برای تماشای سریال های مورد علاقه تان، یک شال مبل گرم و زیبا، یک فرش و چند قاب یا اثر هنری بر روی دیوار نیاز دارید. اکنون فقط جای یک چیز خالی است؛ فضای سبز!
از استفاده از توالت گرفته تا آلودگی‌ها و حوله‌های مرطوب آویزان شده درون حمام، همه می‌توانند به افزایش رطوبت، آلودگی‌ها و بدبو شدن حمام و سرویس بهداشتی منجر شوند. با این وجود چندین ترفند ساده وجود دارند که به از بین بردن بوی نامطبوع حمام و سرویس بهداشتی کمک می‌کنند.
آشپزخانه شما چه داستان‌هایی برای دیگران دارد؟ آیا مکانی است که به‌طورمنظم از خانواده و دوستان خود میزبانی می‌کنید یا فقط مکانی آرام و دنج برای پختن یک غذای خوب است؟ با شناخت روانشناسی رنگ‌ها می‌توانید بهترین رنگ را برای آشپزخانه انتخاب کنید. همراه ما باشید تا شما را با بهترین رنگ‌ها برای آشپزخانه آشنا کنیم.
امروزه تقویم علاوه بر اینکه به شما نشان می‌دهد در چه روز، ماه و سالی هستید؛ یک وسیله دکوری زیبا و شیک برای خانه تان است که در مدل‌ها و طرح‌های مختلف در دسترس می‌باشد. تقویم‌ها در مدل‌های متنوعی دیواری و رومیزی در دسترس هستند و از متریال مختلف در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تنوع بالایی از لباسشویی با کارایی‌های متفاوت در بازار موجود هستند. قبل از خرید ماشین لباسشویی که متناسب با نیاز شما باشد، نکاتی وجود دارد که با رعایت آن‌ها محصولی که خریداری می‌کنید از کیفیت شست‌وشو و دوام خوبی برخوردار خواهد بود. در این مقاله به بررسی 6 نکته مهم خرید ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.