دکوراسیون

موکش آمبانی یکی از ثروتمندترین مردان دنیاست. اخیرا موضوع عروسی مجلل پسر او در رسانه‌ها سر و صدا به پا کرده است؛ اما چند سال قبل از این موضوع «خانه» مجلل او بحث داغ رسانه‌ها شده بود. این یکی از گرانترین خانه‌های دنیاست.

کاشان شهری است که «خانه‌ها» از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری‌اش هستند؛ در شهری با چنین سنت درخشانی از ساختن خانه، چگونه می‌توان عناصر معماری مدرن را وارد کرد و از محاسن آن‌ها بهره گرفت بی‌آنکه سنت‌ها فراموش و متروک شوند؟ ویلای «رباعی» تلاشی برای پاسخ گفتن به این چالش است.
این فهرست جدیدترین مجموعه «خانه‌های برتر ماه» است که در آن، هر ماه پنج خانۀ جدید از سراسر جهان توسط نشریۀ معتبر دزین انتخاب می‌شوند.
یکی از دلایل کهنه به نظر رسیدن خانه‌های ما، کهنه بودن سبک معماری و نقشه‌ خانه است. ممکن است طبق نقشه‌های معماری در سال‌های گذشته، آشپزخانه، اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن با دیوار از یکدیگر جدا شده باشند. این‌ها بزرگترین موانع خانه ما هستند که جلوی رسیدن نور از یک سمت به سمت دیگر خانه را مسدود می‌کنند.
ما زمان زیادی را در خانه می‌گذرانیم، بنابراین به‌سرعت به چیز‌های کوچک به‌ظاهر بی‌اهمیت توجه نمی‌کنیم، مثل لکه‌های روی کلید‌های چراغ و اگر فوراً این عیوب را برطرف نکنیم، آن‌ها را فراموش خواهیم کرد، اما از دید مهمانان پنهان نمی‌ماند.
خیلی‌ها، وقتی قرار است حتی برای یک شب، در هتل یا مسافرخانه‌ای ساکن شویم، به‌جای بازدید اولیه از اتاق، سراغ بازدید از حمام یا سرویس بهداشتی می‌رویم.
"پیر پتیت" یکی از بنیانگذاران شرکت طراحی داخلی در پاریس می‌گوید: "لوکس آرام را می‌توان به عنوان تفسیر معاصر از اصل "کمتر بیش‌تر است" که توسط لودویگ میس ون در روهه ابداع شده در نظر گرفت.
مگی رویال فری که توسط معماران انگلیسی و بین المللی خبره طراحی شده است، پناهگاهی کاملا مجهز برای بیماران سرطانی و خانواده هایشان است و فضایی متمایز با هدف تامین حمایت عاطفی و اجتماعی کافی فراهم می‌آورد.
اگر در این موقیعت قرار گرفته‌اید که احساس می کنید دکوراسیون اتاق نشیمن تان زیبا نیست این ۶ سوال را از خودتان بپرسید تا چشم‌انداز جدیدی داشته باشید و اتاق نشیمن‌تان را به زیبایی دکور کنید
پس از گستردگی چند دهه‌ای خطوط صاف و گوشه‌های تیز در سبک معماری مدرن، اکنون شاهد بازگشت انحنا به سبک‌های طراحی داخلی هستیم. طراحان از همان ابتدا تا به امروز، خطوط نامتقارن در طبیعت را بزرگ‌ترین منبع الهام خود برای انحنا بخشیدن به انواع نمونه دکوراسیون داخلی برمی‌شمردند.
تا به حال فکر کرده‌اید چرا در دکور بیشتر فست‌فود‌ها، از رنگ‌های گرم مثل نارنجی استفاده شده است؟ یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از رنگ‌های گرم، جذب مشتری بیشتر است.
همیشه لازم نیست برای داشتن یک کتابخانه جذاب هزینه زیادی صرف کنید. قرار است چند ایده ناب و آسان را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید ساخت کتابخانه را در خانه خودتان امتحان کنید
فیلودندرون برگ انجیری هم زیباست و هم جزو گیاهان جان‌سخت محسوب می‌شود. برگ انجیری گیاهی گرمسیری است و در اتاق‌های بزرگ جلوه زیبایی پیدا می‌کند.