دکوراسیون

در دورانی هستیم که هرروز وسایل جدیدی تولید می‌شوند که ممکن است ما در بی‌خبری از آن‌ها مانده باشیم. وسایلی که می‌توانند نظم خاصی به آشپزخانه ما بدهند و در نتیجه همواره تمیزکاری و خانه‌تکانی رو راحت‌تر کنند.
مبلمان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اجزای خانه است که رنگ و مدل آن تاثیر به‌سزایی در فضای نشیمن می‌گذارد. استفاده مناسب از رنگ‌ها به تناسب و هماهنگی در دکوراسیون داخلی کمک می‌کند و جلوه زیبا و دلپذیری به فضای خانه می‌بخشد.


وجود مبل میزبان در خانه می‌تواند شرایط مناسبی را برای پذیرایی مطلوب تر شما از میهمانانتان فراهم کند اما با رعایت اصولی مثل انتخاب مناسب مبل میزبان و قرار دادن آن در مناسب ترین جای منزلتان.
با توجه به مساحت کوچک خانه های امروزی میتوانید نقشه های شیک و زیبایی برای آنها طراحی کنید، نمونه هایی بسیار زیبا آپارتمانهای ۶۰ متری را برای شما به تصویر کشیده ایم.
در این مقاله، با راهنمای خرید کمد لباس آشنا می‌شوید. کمد لباس یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه است. جایی که لباس ها، کفش ها، کیف‌ها و سایر لوازم جانبی ما را در خود جای می‌دهد. کمد لباس می‌تواند به عنوان یک اتاق خصوصی برای ما عمل کند، جایی که می‌توانیم در آرامش و بدون مزاحمت، لباس‌های خود را انتخاب و پرو کنیم.
طراحی کردن دکوراسیونی ایده آل و همه چیز تمام نیازمند رعایت نکات ریز و درشتی است که شاید کمتر کسی از آن‌ها باخبر باشد، ایده‌های دکوراتیو و راز‌های دکوراسیونی زیادی وجود دارد که باعث میشوند خانه‌ای بی عیب و نقص برای خود طراحی و دکوراسیون کنید. در این بخش راز‌های دکوراسیونی برای زیباتر شدن منزل را به شما معرفی میکنیم که بسیار کمک کننده هستند.
راه‌ها و روش‌های مختلف و متنوعی برای آبیاری این گیاهان وجود دارد. مجموعه کافه گلدون در ادامه روش‌های آبدهی به گیاهان آپارتمانی را به شما دوستان گرامی ارائه می‌دهد.

ساختمان مورد نظر با نمای مسی که به مدت حدود سه سال خالی مانده بود، نمادی از پیری در دل توسعه شهری را به تصویر می‌کشد. ایتاساکا با حفظ ترکیب خارق العاده سبک‌های معماری ژاپنی و غربی و بافت تاریخی غنی منطقه، پروژه احیا را آغاز کرد.
در طراحی خانه فیبوناچی ادای احترامی به زیبایی طبیعت منطقه شده و در عین حال انعطاف پذیری روش‌های تولید با استفاده از چاپ سه بعدی برجسته شده است. ایر بی ان بی (AirBNB) شرکتی آمریکایی است که بستری آنلاین برای اجاره مکان‌های اقامتی را فراهم کرده است.
از نظر مقیاس، تراکم و انتخاب مواد، یونگهان چونگ به دنبال تکرار تم‌ها و تجربیات مرتبط با ساختمان‌های موجود پیشین و ساختمان‌های فعلی اطراف بود. هر یک از پنج خانه جدید به صورت استعاری به عنوان درختانی بلند در نظر گرفته شده اند که ریشه دوانده و در چشم انداز شهری رشد کرده اند.

ورزشگاه خانگی الهلال و النصر با امکانات شگفت‌انگیز؛

عجیب‌ترین استادیوم دنیا طراحی شد

هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری قیدیه عربستان از ساخت یک استادیوم با فناوری و امکاناتی شگفت‌انگیز خبر داد.
خانه Holzrotonda از گروه معماری Wirth یک اقامتگاه به سبک نئوپالادیان در شهر رتنبورگ آن در وومه، آلمان است. این سازه شامل دو حجم روی هم قرار گرفته است که قسمت بالایی به طور قابل توجهی بزرگتر از قسمت پایینی است. این اقامتگاه روی مرز بین خانه‌های شهری و روستایی قرار دارد و در ابتدا توسط آندره پالادیو نزدیک به ۴۵۰ سال پیش طراحی شده بود.
آشنایی با راهکارهایی برای داشتن خانه‌ای مرتب به شما کمک می‌کند تا همیشه از تمیز بودن منزلتان لذت ببرید و دائما نگران جابه‌جا کردن لوازم نباشید. اما چگونه همیشه خانه‌ای مرتب و تمیز داشته باشیم؟ در این مقاله می‌توانید با نکات خانه‌داری برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه آشنا شوید.
خانه، آشیانه‌ای است که گویای شخصیت و سلیقه‌ی ماست. انتخاب مبلمان مناسب، نقشی کلیدی در شکل‌گیری این شخصیت دکوراسیونی ایفا می‌کند. اما امسال، دکوراسیون منزل فراتر از انتخاب‌های همیشگی می‌رود و رنگ سال ۲۰۲۴، یعنی هلویی مخملی جادویی، به عنوان قهرمانی جسورانه، نویدبخش فضایی سرزنده و منحصربه‌فرد است.
برای داشتن دکوراسیون و چیدمانی زیبا و باشکوه، نخستین نکته توجه به اجزای این دکوراسیون است. از اجزای مهم در چیدمان سالن پذیرایی، مبل میزبان است، زیرا تا حد زیادی جلوه فضای پذیرایی شما را دگرگون می کند.