طی جلسه ای صورت می گیرد؛

تفاهم‌نامه اخذ تسهیلات بازسازی اتوبوس های فرسوده شهر کرمانشاه امضاء می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: تفاهم‌نامه اخذ تسهیلات برای بازسازی اتوبوس های فرسوده شهر کرمانشاه مابین شهرداری کرمانشاه، وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امضاء می شود.۲۲۰ دستگاه اتوبوس از این طریق طی امسال و سال آینده بازسازی می شود.

کرمانشاه- سایت خبری پرسون؛ محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه امروز صبح در جمع خبرنگاران در رابطه با ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه گفت: مهمترین عامل در کاسته شدن بار ترافیکی در یک شهر توسعه حمل ‌و نقل عمومی مطابق با استانداردهای زیست محیطی و سالم نگه داشتن محیط زیست شهری از آلودگی های ناوگان حمل و نقل عمومی برای استقاده شهروندان است.

ارجمندی افزود: بر همین اساس عمر هر اتوبوس در سیستم حل و نقل عمومی ۱۰ سال است و پس از طی این مدت زمان دچار فرسودگی می شوند و نیاز به بازسازی دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی به بازسازی شهردار کرمانشاه امروز (دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹) با حضور شهردار کرمانشاه دکتر طلوعی در سازمان برنامه و بودجه تفاهم نامه اخذ تسهیلات برای بازسازی اتوبوس های فرسوده شهرداری کرمانشاه مابین شهرداری کرمانشاه، وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امضاء می شود.

ارجمندی عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه قرار است که توسط بانک کارآفرین به ازای هر اتوبوس ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات تخصیص یابد و جمعا ۲۲۰ دستگاه اتوبوس از این طریق طی امسال و سال آینده بازسازی می شود.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

210011