نام نویسی طرح نوسازی و توسعه ناوگان تاکسیرانی در بندرعباس آغاز شد

نام نویسی طرح نوسازی و توسعه ناوگان تاکسیرانی در بندرعباس با اعطای تسهیلات آغاز شد.
تصویر نام نویسی طرح نوسازی و توسعه ناوگان تاکسیرانی در بندرعباس آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون،رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در تشریح این خبر، افزود: متقاضیان برای نام نویسی و سیر مراحل قانونی از امروز شنبه سوم دیماه تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه هفتم دیماه به سازمان حمل و نقل شهرداری مراجعه کنند.

عمار زاهدی بیان کرد: مالکان تاکسی‌های مدل ۹۰ و سال‌های قبل از آن مشمول دریافت تسهیلات کم بهره طرح نوسازی (اسقاط خودروی فعلی و تعویض با خودروی جدید) معادل ۷۰ درصد ارزش خودروی سورن پلاس دوگانه سوز هستند.

وی با اشاره به اینکه مراکز اسقاط خودرو برای نوسازی ناوگان بر اساس نوع و مدل تاکسی‌ها، آنرا از مالکانشان خریداری می‌کنند، عنوان کرد: با توجه به به آغاز طرح توسعه با هدف افزایش ناوگان تاکسیرانی، متقاضیان واجد شرایط طرح توسعه می‌توانند با دریافت تسهیلات معادل ۷۰ درصد قیمت خودرو، اقدام به خرید تاکسی سورن پلاس دوگانه سوز کنند.

زاهدی با بیان اینکه بازسازی و تعمیرات تاکسی‌های مدل ۹۱ تا ۹۸ نیز در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: متقاضیان طرح بازسازی تاکسی می‌توانند با دریافت تسهیلات مشابه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال، نسبت به تعمیر تاکسی‌های خود اقدام کنند.

وی در پایان اظهار کرد: همه متقاضیان طرح‌های نوسازی، توسعه و بازسازی تاکسی در شهر بندرعباس برای راهنمایی و دریافت فرم‌های لازم به معاونت برنامه ریزی و نظارت سازمان حمل و نقل واقع در ساختمان اداری پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

443519