فعالیت ۱۲ هزارنفر ذیل کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر در ایام نوروز

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بالغ بر ۱۲هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ذیل کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.
تصویر فعالیت ۱۲ هزارنفر ذیل کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر در ایام نوروز

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان ؛ حمید آقایی با بیان اینکه بالغ بر ۱۲ هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ذیل کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان فعالیت می‌کنند، گفت: فعالیت ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، حدود 8 هزار تاکسی، ۵۰۰ نیروی اجرایی و فنی شرکت مهندسی نیک‌اندیش و مجموعه عوامل ستادی در سازمان‌ها و شرکت‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، مدیریت حمل‌ونقل بار، شرکت متروی منطقه اصفهان و پایانه‌های مسافربری، بخشی از امکانات و نیروهای این کمیته است.

وی افزود: بازرسی‌های مستمر ستادی از ارائه خدمات حمل‌ونقلی همچون تاکسی، پارکینگ، مراکز معاینه فنی و اتوبوس از اقدامات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی است و گشت‌ها و اکیپ‌های این حوزه به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان برای گزارش هرگونه تخلف و شکایت در دسترس شهروندان است و با هر تخلفی که منجر به تضییع حقوق مسافران و شهروندان شود، برخورد قانونی خواهیم داشت.

منبع: شهرداری

624546