خراسان رضوی

مهمترین اخبار

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی درخصوص تعطیلی مدارس اظهار کرد: تمامی مدارس مشهد طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
وضعیت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.

باید به پای عکس ضریحت بلند شد
شوخی که نیست صحبت سلطان قلبهاست
از هر طرف که رد بشوم باز خاطرم
در گیر سمت و سوی خراسان قلبهاست

عکاس پُرسون در حرم امام مهربانی ها گوش هایی از دل دادگی مردم به امام رضا(ع) را به تصویر کشیده است که با هم به تماشا مینشینیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر مشهد:

پروژه های عمرانی ۱۴۰۳ مشهد دارای مطالعات و قابلیت اجرا دارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر مشهد گفت: پروژه های عمرانی را با نظر شهرداران مناطق، مدیران اجرایی و معاونین تعریف کرده آیم تا بتوانیم در زمان مناسب از آنها مطالبه گری کنیم.
گزارش و گفتگوی اختصاصی پُرسون از فرخد ظرفیت بکر گردشگری خراسان؛

مردم این روستای ایران مثل ژاپنی ها فعال هستند

رئیس شورای روستا فرخد با بیان اینکه ساکنین روستا به خصوص مردان و جوانان در طول سال هیچگاه بیکار نیستند، یادآور شد: بیکاری برای جوانان ما در این روستا بی معنی است و اگر بخواهم مثالی بزنم باید بگویم ما در فرخد همانند ژاپنی ها به تولید و توسعه مشغول هستیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مسئله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود.
معاون روابط کار وزیر کار در گفتگو با پُرسون:

پرونده مزد ۱۴۰۳ کارگران بسته شده است

معاون روابط کار وزیر کار گفت: فکر میکنم موضوع مزد کارگر در سال ۱۴۰۳ به طور قطعی بسته شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات صنایع دستی در کوهسرخ برگزار شد.
زاکانی رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور در گفتگو با پُُرسون:

تقویت حمل و نقل از وظایف دولت و شهرداری است

زاکانی رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور گفت: استفاده از ظرفیت های داخلی به منظور تامین نیازهای مدیریت شهری یک اولویت است که باید توسط تمامی شهرداران کشور مورد توجه قرار بگیرد.
میهمان افطاری حرم امام رضا (ع)، آرزوی همه روزه‌دارانی است که پا به ماه میهمانی خدا گذاشته‌اند، در این گزارش برای شما می‌گوییم که چگونه بر سفره احسان امام مهربانی می‌توانیم حاضر شویم؟ خوراکی‌های سفره افطار حرم مطهر چیست؟ و چه کسانی کمک می‌کنند که بزرگ‌ترین مراسم افطاری جهان اسلام برگزار شود.