سایر

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های مختلف ورزشی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

رئیس امور مالیاتی تهران گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند تا اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.

غیاثوند با هدف احیای مجدد هیئت کبدی شهرستان ملایر در دو بخش آقایان و بانوان اولین جلسه هم اندیشی این هیئت را در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان برگزار کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره اینکه برقراری نظم و امنیت و برگزاری مسابقات به دور از هرگونه تنش، امر بسیار مهمی است گفت: در این راستا عوامل پرتلاش و متعهد در نیروهای امنیتی و انتظامی و امدادی همکاری بسیار خوب و اثربخشی با حراست اداره کل ورزش و جوانان دارند.
دبیر هیات دوچرخه سواری فارس اعلام کرد که در راستای تکریم جایگاه ورزشکار مرحوم زنده یاد بهمن گلبارنژاد، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های این دوچرخه سوار در برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری به یاد و خاطره این جانباز سرافراز برگزار می شود.
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کبودراهنگ با موضوع غنی سازی اوقات فراغت و بررسی مسایل و مشکلات ثبت سمن های بخش گل تپه برگزارشد.
رئیس هیات اسکواش خوزستان از راه‌اندازی رشته پدل در استان خبر داد و ابراز کرد: امید است بتوانیم این رشته مفرح و پرنشاط را در استان تعمیم دهیم.
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملکشاهی از نصب تابلوی جدید قله ورزرین کان صیفی با همکاری این اداره و هیات کوهنوردی استان ایلام خبر داد و گفت: این اقدام توسط جمعی از کوهنوردان انجام شد.
حدیث نوری ازندریانی ورزشکار خوش آتیه ملایری با کسب 5/5 امتیاز با عنوان امتیاز آورترین بانوی مسابقات بین المللی اوپن شطرنج آنلاین انتخاب و در صدر جدول این مسابقات قرار گرفت و خوش درخشید.