سایر

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های مختلف ورزشی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

بردستانی با اشاره به ابلاغ افزایش حقوق کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران استان بوشهر گفت: امیدواریم با بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران، شاهد تلاش بیشتر آن‌ها در راستای عمران و آبادانی و زیباسازی شهرهای استان باشیم.
گردو، میوه تک دانه‌ای که از درخت گردو رشد کرده و منبع مفیدی از چربی، فیبر و پروتئین است. درختان این میوه در بومی شرق آمریکای شمالی یافت می‌شود، امروزه می‌توان در چین، ایران و ایالات متحده در کالیفرنیا و آریزونا  نیز کاشته می‌شود.

در عملیات گسترده نجات نهنگ‌ها که از روز گذشته آغاز شده مشخص شد حدود ۴۷۰ قطعه نهنگ در ساحل جزیره تاسمانی استرالیا گیر افتاده‌اند که این تعداد بسیار بیشتر از تخمین اولیه است.

رئیس هیات دوو میدانی خوزستان خبر داد:

کاروان ۴۳ نفره دوو میدانی خوزستان در راه لیگ کشور

غلامرضا خنفری گفت: برای اولین بار در تاریخ دوو میدانی خوزستان ، کاروان ۴۳ نفره نوجوان دوو میدانی استان در دو بخش پسران و دختران در مرحله نخست لیگ باشگاه‌های کشور حضور پیدا می کند.
به بهانه روز جهانی آلزایمر؛

در مورد علائم بیماری آلزایمر چه می‌دانید؟

آلزایمر، نامی آشناست که مطمئناً در بین اطرافیان خود این نام را بسیار شنیده‌اید، بیماری که اگر چه در گذشته بیشتر در سالمندان دیده می‌شد اما حالا تمام رده‌های سنی جامعه را تهدید می‌کند.

آداب غذا خوردن از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. ممکن است آنچه برای مردم یک کشور مقبول و پسندیده است در کشور دیگر زشت و نکوهیده به شمار می آید.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد؛

اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان به ورزش محلات اهواز

حیدری از تخصیص ۲۵۰ میلیون تومان به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی محلات شهرستان اهواز خبر داد و گفت: ورزش محلات در طی سال های اخیر فعالیت های خوبی داشته و بی شک توسعه این بخش از ورزش به شناسایی نخبگان و استعدادهای ورزشی استان کمک می کند.