پرسون همدان :

ستاد امور جوانان در کبودرآهنگ برگزار شد

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کبودراهنگ با موضوع غنی سازی اوقات فراغت و بررسی مسایل و مشکلات ثبت سمن های بخش گل تپه برگزارشد.

به گزارش سایت خبری پرسون : دومین جلسه ستادساماندهی امور جوانان شهرستان کبوداهنگ بادستورکار غنی سازی اوقات فراغت و بررسی مسایل و مشکلات ثبت سمن های بخش گل تپه برگزارشد.
درابتدای این جلسه دهقان بخشدار بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه موضوع جوانان باید اهمیت بیشتری در بین مسؤولان اجرایی دستگاه‌ها داشته باشد، اظهار کرد: سازمانهای مردم نهاد نظام پنهان ارتقای سلامت جامعه هستند و این سازمانهای داوطلب ، مستقل از دولت بوده ودر عین غیر انتفاعی بودن ، در خدمت مردم هستند و به همین دلیل ، صدای مردم نامیده می شوند.

وی در ادامه افزود سمن ها ، نماد و واسط مشارکت مردم هستند و مشارکت مردم نیز یکی از بازوهای اصلی ارتقا سلامت ، کاهش فقر و بی عدالتی در سلامت جوامع است و ان شاا.. تااورخرشهریور ماه سال جاری تعداد10سازمان مردم نهاد جوانان با کمک و همیاری دهیاران بخش گل تپه راه اندازی خواهد شد.

درادامه حسین قراگوزلو دبیر ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان کبودراهنگ عنوان کرد: سازمانهای مردم نهاد که از دل مردم و برای حل برخی از مشکلات با نیتی غیر انتفاعی وارد گود اجتماع شده اند ، می توانند با فراغ بال در راه فرهنگ سازی در عرصه های مختلف گام بردارند ، اما مهم نگاه دولتی ها به این تشکل هاست که برخی مدیران سمن ها از بهبود آن خبر می دهند.
وی در ادامه افزود مشارکت اجتماعی یکی از محوری ترین نیازهای جامعه است و سازمانهای مردم نهاد بهترین قالب برای توسعه و گسترش مشارکت اجتماعی هستند.

در ادامه جلسه هرکدام از اعضا جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و مصوباتی با امضا حاضرین به تصویب اعضا رسید.

195098