شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

61 مرد، 61 نفر که با عنوان رئیس بلدیه، بلدیه‌چی، شهردار، کفیل‌شهرداری، شهردار موقت و سرپرست در طول 113سال برکرسی اداره شهر تهران نشستند و تقدیرشان با سرنوشت این شهر گره خورد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

انتقال پایتخت، ایده‌ای غیرقابل اجراست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتقال پایتخت از تهران، صرف نظر از شعاری بودن، ایده‌ای غیرقابل اجرا و به لحاظ تامین منابع و مشکلات زیرساختی، پاک کردن صورت مسئله است.

استاندار تهران مطرح کرد؛

احتمال دور کاری کارمندان تهرانی

محسنی بندپی گفت: برای کاهش تردد در پایتخت پیشنهاد دورکاری کارمندان تهرانی را به وزارت کشور ارسال کردیم.

محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تهران؛

برخی صنوف و مراکز یک هفته تعطیل شدند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: بنا به اعلام وزارت کشور، محدودیت‌های جدید کرونایی در این استان برای تعطیلی برخی صنوف و واحدهای آموزشی اعلام شد.

نشست خبری با حضور شهردار منطقه 12 و اصحاب رسانه و فعالین حوزه شهری؛

حوزه شهری نیازمند بازنگری است/تهران شهر چنارها

شهردار منطقه 12 گفت: در حوزه شهری نیاز به یک بازنگری است چراکه با وجود کرونا رابطه ما با شهر نیز متفاوت شده و نیازمند تغییر و دگرگونی است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، با بیان اینکه مسئولان حوزه شهری نباید بعد از گذشت ۳ سال از تصدی شورای شهر و شهرداری در بیان مشکلات حمل و نقل عمومی در موضع مطالبه‌گر قرار گیرند تاکیدکرد که شیوع کرونا نمی‌تواند دلیلی برای سلب مسئولیت مدیران شهری باشد.
استاندار تهران درباره لغو یا ادامه طرح ترافیک در پایتخت گفت: طرح ترافیک با توجه به ورود فصل پاییز و پدیده وارونگی اجرا می‌شود تا شاهد افزایش آلودگی هوا نباشیم.

مدیر واحدساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری گفت: ساعات اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در پاییز مشابه تابستان و از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۶ است.