شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تاکنون هیچ یک از پارک‌های تهران تعطیل نشده‌اند و ستاد مبارزه با کرونا خبری در این باره نداده است.

استاندار تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران؛

پیشنهاد تعطیلی ۲روزه تهران/ هیچ صنایع و نیروگاهی از سوخت مازوت استفاده نمی‌کند

استاندار تهران گفت: پیشنهاد دو روز تعطیلی برای همه دستگاههای اداری دولتی، خصوصی و همچنین فعالیت‌های عمرانی به معاون اول رئیس جمهور ارائه خواهد شد که برابر قوانین معاون اول رئیس جمهور و یا هیات وزیران در این خصوص تصمیم گیری نهایی را انجام خواهند داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از راه‌اندازی خط اختصاصی اتوبوس به مقصد ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ (زندان فشافویه) در ۳۲ کیلومتری جنوب تهران خبر داد و گفت: این خط برای تسهیل در رفت و آمد خانواده زندانیان آغاز به کار کرد.
استاندار تهران با اشاره به لزوم برگزاری مجازی مراسم فاطمیه و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی گفت: برگزاری هر نوع تجمع در مناسبت های مختلف طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است.

پس از شیوع بیماری کرونا، مترو تهران در ایستگاه‌های مختلف طرحی تحت عنوان «کوویدیه»‌ اجرا نمود که بر اساس آن با استفاده از آثار شاعران بزرگ، مضامین طنزی با هدف توصیه به مردم برای پیشگیری و مقابله با کرونا در معرض دید مسافران مترو قرار گرفت.
همزمان با سالروز ولادت حضرت عیسی (ع) برگزار شد؛

آغاز آیین های سال نو میلادی در قلب پایتخت

همزمان با سالروز ولادت حضرت عیسی (ع)، آیین های مذهبی هموطنان آشوری به مناسبت سال نو میلادی در کلیسای انجیلی آشوری سن توما واقع در محله گلها در منطقه شش شهر تهران برگزارشد.
بنا بر تصمیم شورایعالی انقلاب فرهنگی، 5 دی ماه "سالروز زلزله بم" روز ملّی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی" نامیده شده است تا با یادآوری و فرهنگسازی در برابر این حوادث آمادگی بیشتری داشته باشیم .
شهردار تهران پاسخ داد؛

علت آلوده بودن هوای تهران چیست

شهردار تهران گفت: با توجه به کاهش ۳۰ درصدی تردد، احتمال می رود شکل سوخت های صنایع حاشیه ای تهران و روی آوردن آنها به مصرف مازوت، آلایندگی در تهران را افزایش داده است.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در بیانیه‌ای، خواستار توقف فرایند تصویب نهایی مصوبه کاهش اختیارات نهاد شوراها توسط مجلس یازدهم و تلاش برای اصلاح آن از سوی فقها و حقوقدانان شورای نگهبان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.