نقشه فرهنگی راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: نقشه فرهنگی تنها راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و رسیدن به اهداف دینی و مذهبی است.
تصویر نقشه فرهنگی راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: نقشه مهندسی فرهنگی به‌عنوان مصوبه شورای فرهنگی عمومی در استان فارس باید موردتوجه متولیان و دستگاه‌های اجرای استان قرارگرفته و هرگز روی زمین نماند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس در مورد اهمیت این سند اظهارداشت: نقشه فرهنگ عمومی اگر نیاز به اصلاح داشته باشد باید در همین نشست دنبال شود و به نشست‌های دیگر سپرده نشود، چراکه زیربنای تمامی روابط‌ اجتماعی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و نباید به‌عنوان مشق شب امتحان مدنظر قرار گیرد.

وی با ا شاره به اینکه اگر برای ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) فعالیت فرهنگی و مذهبی درخور شأن حضرت به‌موقع انجام نشود، زمان از دست می‌رود، افزود: در سالگرد شهادت حضرت احمد بن موسی (ع) باید تمامی برنامه‌های تدوین و با جدیت دنبال و باشکوه و جدیت با کمک شورای هماهنگی تبلیغات در استان فارس به‌ویژه ش

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس تصریح کرد: برای برگزاری مناسبت‌ها باید تقسیم‌کار شود تا از ناهماهنگی و موازی کاری اجتناب تا به اهداف فرهنگی موردنظر دست‌یابیم.

آیت‌الله دژکام بیان داشت: مرکز ISC به‌عنوان مرکز بین‌المللی به‌صورت جدی در شیراز و استان فارس شکل‌گرفته و نشان از رشد و بالندگی در مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی است و در این مرکز مباحث جدی و مهندسی فرهنگی باید موردتوجه قرار گیرد.

دبیر قرارگاه جهادی استان فارس در ادامه از باشکوه برگزار کردن جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در 23 دی‌ماه جاری خبر داد، و گفت: جشن فرخنده حضرت فاطمه (س) در 5 نقطه شهر شیراز، مجموعه شهید دستغیب، حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شیراز، شهر صدرا و دیگر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

محمد رنجبر ابراز داشت: جشن میلاد باهدف و موضوع فاطمه زهرا(س) به‌عنوان الگوی زن مسلمان ازجمله رویکرد میلاد فرخنده است.

455629

بیشتر بخوانید: