معاون فرهنگی بنیاد حضرت مهدی(عج) کشور:

سومین‌ همایش‌ مهدویت‌ و انقلاب اسلامی در شیراز برگزار می شود

معاون فرهنگ و آموزش‌ بنیاد‌ مهدویت(عج)کشور‌ گفت: در راستای‌ ترویج فرهنگ مهدویت، سومین همایش‌ مهدویت‌ و انقلاب اسلامی 19 بهمن سال‌ جاری‌ در‌ شیراز برگزار‌ می شود.
تصویر سومین‌ همایش‌ مهدویت‌ و انقلاب اسلامی در شیراز برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ معاون فرهنگ و آموزش بنیاد مهدویت کشور گفت:یکشنیه ۱۵ بهمن ماه سال جاری سومین همایش‌ ملی مهدویت در شیراز، سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد رضا نسویی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تربیت اسلامی نسل منتظر، پیوند فرهنگ انقلاب اسلامی و تعلیم وتربیت مهدوی و اثر‌ متقابل آن‌ها و نیز‌ مبانی، برنامه‌ها و روش‌های تعلیم و تربیت مهدوی، آموزش‌های مهدوی و پرورش‌ نسل‌ منتظر‌ در سند تحول آموزش‌ و پرورش‌ از‌ جمله محورهای همایش است.

وی بیان داشت: انقلاب‌ اسلامی، فرهنگ و اندیشه‌های مهدوی با تأکید بر اجرای‌ سند‌ ملی مهدویت، رسالت حوزه و دانشگاه در نشر‌ معارف مهدوی، ویژگی‌های تمدن مهدوی در آخرالزمان و اندیشه‌های مهدوی ولی امر مسلمین و تمدن نوین اسلامی از دیگر محورهای‌ سومین همایش‌ ملی‌ مهدویت‌ است.

وی خاطر نشان کرد: قالب‌های ارائه آثار رساله دکتری، مقالات علمی، پایان نامه ارشد و پژوهش‌های کاربردی است و نیز شرکت کنندگان می توانن آثار خود را‌‌‌ ۹ دی ماه سال جاری به آدرس www.mahdavi. ir ارسال‌ کنند یا برای اطلاع بیشتر به‌تهران خیابان آیت

الله طالقانی، میدان فلسطین پلاک 387 و یا به‌ شیراز‌ کوی‌ زهرا نبش‌ کوچه 8 روبه‌روی دبستان شهید اتحادی به شماره تلفن‌ تهران 021860035683 و شیراز‌ 071373274649 تماس‌ حاصل نمایند.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون از سوی این بنیاد 360 عنوان در‌ قالب 510 جلد کتاب چاپ شده است.

حجت الاسلامی نسویی با اشاره به اینکه مهدویت به معنای ظلم ستیزی و عدالت محوری، است، ابراز داشت: تاکنون ۵۴۰ نفر در سطح ۳، ۷۴ نفر در سطح ۴ فارغ التحصیل بنیاد مهدویت شده اند و در این مورد استان فارس قطب آموزش مهدویت را به خود اختصاص داده است.

در ادامه این نشست دبیر جشنواره افزود: بی نظمی، تفرقه در جامعه به لحاظ دوری از ولایت شکل گرفته و برای برون رفت از این معضل نیاز به پیروی از ولایت و رهبری و انتظار ظهور منجی‌ عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) است.

حجت الاسلام شیخ علی رضا حدائق بیان داشت: سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی یک فرصت مناسب برای شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) است.

547970