یک نماینده مجلس در پاراگوئه:

هفته آینده قانون نظارت بر بیت‌کوین معرفی خواهد شد!

قرار است یک قانونگذار دوستدار بیت‌کوین در پاراگوئه قانون گذاری متمرکز بر نظارت را در هفته آینده معرفی کند.

تصویر هفته آینده قانون نظارت بر بیت‌کوین معرفی خواهد شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، کارلیتوس ریجالا (Carlitos Rejala) که توییت های طرفدار بیت کوین او در هفته های اخیر توجهات را به خود جلب کرده است، گفت: با سناتور فرناندو سیلوا فیستی (Fernando Silva Facetti) همکاری می کند تا این اقدام را در ۱۴جولای(23تیر)، یا چهارشنبه آینده معرفی کند.

اظهارنظرهای قبلی ریجالا در ابتدا گمانه زنی هایی را برانگیخته بود که او تلاش میکند تا پاراگوئه مسیر السالوادور یعنی ایجاد قانونی که بیت کوین را به عنوان نوعی وجه رسمی اعلام می کند را دنبال کند. با این حال، او بعدها آن اظهارات را روشن کرد و به رویترز گفت که لایحه او پیرامون نظارت و قانونگذاری تشکیل شده است.

وی اواخر ماه گذشته به این رسانه گفت:”ما می خواهیم ناظران و بانک ها نیز شرکت کنند تا پاراگوئه ایها یا خارجی ها به طور قانونی با این دارایی ها فعالیت کنند، چرا که می دانیم معاملات غیرقانونی در اینجا و در کشورهای دیگر وجود دارد.” “ما میخواهیم یک کشور دوستدار رمزارز باشیم”

به نقل از ریجالا در مورد این سوال که آیا رویکرد مشابهی با السالوادور اتخاذ میکند یا نه آمده است : «این یک لایحه دارایی های دیجیتالی است و با لایحه السالوادور متفاوت است زیرا آنها بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در نظر می گیرد و در پاراگوئه انجام کاری شبیه به آن غیرممکن خواهد بود.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:theblockcrypto

322584