استاندار کردستان خبر داد:

اختصاص2 هزار میلیارد اعتبار برای ایجاد اشتغال پایدار در کردستان

استاندار کردستان از اختصاص2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری در این استان و شهرستان های تابعه خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری و سیزدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان کردستان که با حضور معاون کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: در استان کردستان ظرفیت های مطلوب طبیعی و نیروی انسانی جوان و کارآمد وجود دارد.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود افزود: برای تکمیل چرخه و زنجیره ایجاد اشتغال و توسعه همه جانبه نیازمند حمایت های دولت و تسهیلات بانکی هستیم.

مرادنیا ادامه داد: از همه مدیران می خواهم با تلاش و کار بیشتر زمینه ایجاد تحول در استان را فراهم کنند چرا که با روند فعلی نباید امید چندانی به تغییر و تحول داشت.

وی حمایت همه جانبه از بخش خصوصی و توانمندسازی واحدهای تولیدی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: مطمئنم با ظرفیت های موجود و حضور جوانان خلاق و با انگیزه می توان چهره استان دگرگون کرد.


بیشتر بخوانید؛

زنان؛ اشتغال ارزان

اختصاص ۱.۸میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال جوانان


استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کردستان به دلیل شرایط خاص خود در گذشته و به دلیل برخی کم کاری ها نتوانسته سهم خود را از منابع ارزان قیمت دریافت کند و اکنون زمان آن است که این کمبودها جبران شود.

براساس این گزارش، در این جلسه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استاندار کردستان وعده تخصیص 2 هزار میلیارد ریال دیگر تسهیلات با بهره پایین برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی را داد تا از آن طریق طرح های موجود و معرفی شده به بانک ها بتوانند اجرایی و عملیاتی شوند.

شفیعی ـ استان کردستان

225525

مطالب مرتبط