استاندار کردستان:

با ایجاد محدودیت های بی علت و بی پایه باعث گرانی گوشت نشویم

استاندار کردستان گفت: باید تدابیر ما در بحث اقتصاد و بازار تخصصی و کاربردی باشد، نباید با ایجاد محدودیت های بی علت و بی پایه زمینه گران شدن گوشت در بازار را مهیا سازیم.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این استان اظهار داشت: باید تدابیر ما در بحث اقتصاد و بازار تخصصی و کاربردی باشد، نباید با ایجاد محدودیت های بی علت و بی پایه زمینه گران شدن گوشت در بازار را مهیا سازیم.

بهمن مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در صورت عدم رعایت این موارد در این میان هم فروشندگان بازار گوشت سفید، هم تولیدکنندگان و هم خریداران متضرر می شوند.

مدیر ارشد استان کردستان اظهار داشت: از سوی دیگر نباید اجازه دهیم که قیمت مرغ درب مرغداری های کردستان با استان های همجوار اختلاف داشته باشند زیرا این اختلاف خود زمینه ساز گرانی در این بخش می شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: قیمت مرغ در کردستان با استانهای همجوار همانند کرمانشاه، همدان و ارومیه تقریبا یکسان است.

مرادنیا با تاکید بر ضرورت جلوگیری از صادرات هرگونه مرغ و دام زنده به خارج از استان، تاکید کرد: دستگاه های متولی باید این موارد را به دقت رصد کنند و اجازه ندهند که برخی از افراد سودجو با این کار زمینه افزایش گوشت سفید و قرمز را در کردستان مهیا کنند.

استاندار کردستان، با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدکنندگان استان در بخش های مختلف، تاکید کرد: مورد دیگری که باید همواره روی آن دقت داشته باشیم، مسئله توزیع اجناس یارانه ای در بازار است، نباید اجازه دهیم که فرصت طلبان و دلالان نبض بازار را در دست بگیرند.

شفیعی ـ استان کردستان

230555

مطالب مرتبط