ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

داده های موجود در نمودارهای مختلف صنعت کریپتو و بازار ارزهای دیجیتال حاکی از آن هستند که قیمت بیت کوین در روز گذشته و همزمان با ایام کریسمس از مرز ۲۷ هزار دلار نیز عبور کرد و بدین ترتیب مارکت کپ یا ارزش بازار این رمزارز بزرگ به رقم ۵۰۰ میلیارد دلار رسید که رکورد جدیدی در تاریخ بیت کوین محسوب می شود.

با توجه افزایش قیمت بیت کوین هنوز هم افراد زیادی هستند که بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند و اصلاً کارشان خرید و فروش بیت کوین است. خرید و فروش ارزدیجیتال بیت کوین در تمام جای دنیا وجود دارد و افراد زیادی در این راه در حال کسب درآمد هستند.

یکی از آخرین گزارش های وب سایت خبری تحلیلی کوین تلگراف حاکی از آن است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا با حروف اختصاری SEC اخیرا شرکت رمزارز ریپل که رتبه سوم را از نظر مارکت کپ یا ارزش بازار در اختیار دارد محکوم کرده است. در این گزارش آمده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا رسما از برد گارلینگهاوس(Brad Garlinghouse) به عنوان مدیرعامل و همچنین کریستین لارسِن(Christian Larsen) به عنوان یکی از موسس های شرکت ریپل شکایت کرده است.

یکی از آخرین گزارش های وب سایت خبری تحلیلی کوین تلگراف حاکی از آن است که صرافی رمزارزی مستقر در کشور هندوستان با عنوان صرافی کوین دی سی ایکس(CoinDCX) با احتساب دوره های قبلی تامین مالی پروژه از طریق جذب سرمایه عمومی موفق شده است تاکنون در حدود ۱۹/۴ میلیون دلار را تامین کند. مدیران این صرافی به شدت در تلاش هستند تا توسعه پروژه از طریق جمع آوری سرمایه عمومی را در اولویت کار خود قرار دهند و از این رو به دنبال جذب سرمایه گذار در سطوح مختلف می باشند.

نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر فقیر:

نرخ ۵۰ هزار دلاری بیت کوین در سال ۲۰۲۱

یکی از آخرین گزارش های وب سایت خبری تحلیلی کوین اینسایدر(Coininsider) حاکی از آن است که نویسنده کتاب مشهور “پدر پولدار، پدر فقیر” به نام رابرت کیوساکی معتقد است که نرخ بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز دنیای کریپتو و پادشاه ارزهای دیجیتال در سال آینده از مرز ۵۰ هزار دلار فراتر خواهد رفت.

یکی از آخرین گزارش های وب سایت خبری تحلیلی کوین تلگراف حاکی از آن است که نرخ سهام شرکت مشهور ارائه خدمات پرداختی با عنوان پی پال(PayPal) اخیرا رشد ۱۷ درصدی داشته است و بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار کریپتو بر این باورند که علت اصلی این صعود ارزشی، فعال شدن قابلیت خرید بیت کوین به این پلتفرم است.

وب سایت خبری تحلیلی کریپتو پوتِیتو(CryptoPotato) در یکی از آخرین گزارش های خود آورده است امروز که در سال ۲۰۲۰ میلادی قرار گرقته ایم رمزارز بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال در بالاتراز مرز ۱۹۰۰۰ دلار در حال خرید و فروش و معامله است و رشد حیرت انگیز آن در بازه تقریبا دوازده ساله را به سختی می توان باور کرد.

یکی از آخرین گزارش های وب سایت خبری تحلیلی کوین تلگراف حاکی از آن است که اگرچه بیت کوین به عنوان بزرگترین دارایی دیجیتال دنیای کریپتو و ارزهای دیجیتال توانسته پله های موفقیت را با قدرت طی کند و رشد خیره کننده ای به نمایش بگذارد ولی رویکرد و اقدامات دولت آمریکا می تواند تهدیدی برای این رمزارز تلقی شود.
داده ها و آمارهای موجود در نمودارهای بازار کریپتو و ارزهای دیجیتال حاکی از آن هستند که روند صعودی بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال در بالاتر از مرز ۱۹ هزار دلار همچنان ادامه دارد و مشهود است که این رالی توسط سرمایه گذاران نهادی یا سازمانی در حال هدایت است.

گزارش های منابع خبری حاکی از آن هستند که مقامات شهر سوژو به عنوان یکی از شهرهای اصلی سرزمین چین قصد دارند تا طرح آزمایشی دیگری در ارتباط با یوآن دیجیتال اجرا کنند. قابل توجه است که طرح اهدای رایگان یوآن دیجیتال پیش از این در شهر شنژن این کشور با موفقیت اجرا و پیاده سازی شد و افراد خوش شانسی که موفق به دریافت یوآن دیجیتال رایگان شده بودند موفق شدند آن ها را در مراکز خرید منتخب خرج کنند.
منبع خبری تحلیلی کوین تلگراف گزارش می دهد که گفتگوها و مذاکرات مقدماتی برای آغاز استفاده آزمایشی از رمزارز ملی یا ارز دیجیتال بانک مرکزی چین با عنوان یوآن دیجیتال در منطقه ویژه اداری هنگ کنگ در جریان است.
بدترین عملکرد ماهانه طلا در ۴ سال اخیر به ثبت رسید؛

بیت‌کوین بر فراز قله تاریخی

همان‌طور که بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند، ارزش بیت‌کوین پس از رالی صعودی قیمتی در هفته‌های اخیر نهایتا در روز دوشنبه رکورد تاریخی قیمتی خود را شکست.
با وجود صعود متوالی ارزش بیت کوین در روزهای قبل، ریزش اندکی در ارزش این ارز رخ داد.
یکی از آخرین گزارش های منبع خبری تحلیلی کوین تلگراف حاکی از آن است که ارزش بازار یا مارکت کپ رمزارز تتر یا یو اس دی تی به عنوان پرطرفدارترین استیبل کوین یا سکه با ثبات بازار کریپتو به شدت در حال افزایش است به طوری که ارزش بازار این رمزارز در بازه زمانی ۹ روز گذشته به اندازه یک میلیارد دلار جهش داشته است.

به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران بیت کوین تا پایان سال رکورد جدیدی خواهد زد ولی برخی دیگر مدعی‌اند رویه جاری بدین معنی است که سال ۲۰۲۱ شاهد بهره بیشتری خواهیم بود.


یکی از آخرین گزارش های منبع خبری تحلیلی کوین تلگراف حاکی از آن است که حجم معاملات مشهورترین صرافی دارایی های دیجیتال با عنوان صرافی بایننس به بالاترین میزان تاریخ خود رسیده است. سه رمزارز اصلی صنعت کریپتو و بازار ارزهای دیجیتال در طی هفته اخیر اوج گیری قابل توجهی داشتند که موجب جهش شدید حجم معاملات در صرافی بایننس شد به طوری که رکورد تازه ای را به ثبت رساند.