ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های دنیا، ساعاتی پیش در حاشیه رویداد «هفته بلاک چین بایننس» اعلام کرد که روز جمعه نسخه بتای درگاه پرداخت مخصوص خود با نام بایننس پی (Binance Pay) را راه‌اندازی کرده است. این درگاه به کسب‌وکارهای مختلف امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، محصولات خود را با این ارزها بفروشند.

روزهای خوش نقره سریع به پایان رسید در روزی که گذشت نقره و به همراه آن طلا روند کاهشی را تجربه کردند. این در حالی است که بیت کوین و نفت صعود نرخ را تجربه کردند.
قیمت رمزارز‌ها در بازار امروز ۱۴ بهمن ۹۹؛

صعود بیتکوین پس از حمایت ایلان ماسک

پس از آنکه مدیرعامل تسلا گفت باید زودتر اقدام به خرید بیتکوین می‌کرد، ارزش این رمزارز افزایش یافت.



درآمد ۸۰۰ میلیون دلاری استخراج اتریوم در ماه گذشته؛

رکورد ۲۰۱۸ شکسته شد

استخراج‌کنندگان اتریوم در ماه ژانویه ۸۰۰ میلیون دلار درآمد داشته‌اند که از رکورد پیشینِ سال ۲۰۱۸ بیشتر است.

در ۲۴ ساعت گذشته قیمت ریپل با جهشی قابل‌توجه توانست بیشترین صعود یک‌روزه خود از سال ۲۰۱۷ را تجربه کند. طبق گزارش‌ها، یک گروه تلگرامی با ۲۰۰,۰۰۰ نفر عضو عامل این افزایش قیمت بوده است.

افزایش ۵۰ درصدی قیمت ریپل توسط یک گروه پامپ و دامپ در تلگرام؛

بعد از دوج کوین نوبت ریپل است!

پس از رکوردزنی قیمت چین لینک، رشد قیمت بیت کوین و پامپ شدید قیمت دوج کوین، قیمت ریپل هم در ۲۴ ساعت گذشته توانست حدود ۵۰ درصد رشد کند. بسیاری معتقدند رشد قیمت ریپل هم مانند دوج کوین پامپی عمدی بوده است.

اسناد جدید نشان می دهد که شرکت دارایی های دیجیتال گری اسکِیل (Grayscale) در حال بررسی ایجاد اعتماد برای پروژه های دیفای (DeFi) است.

بنیان گذار بزرگ ترین صندوق مدیریت دارایی در جهان گفت: تعداد بیتکوین هایی که می تواند استخراج شود محدود است. برآورد ما نشان می دهد که امکان دارد ۸۰ درصد ارزش فعلی بازار ارزهای دیجیتالی از بین برود.
عرضه تتر (USDT Tether) به ۲۵ میلیارد دلار می رسد، که بیش از ۷۵ درصد از کل عرضه استیبل کوین ها یا همان توکن های با پشتوانه با ارزش ثابت را تشکیل می دهد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی در بازار امروز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹؛

ریزش سنگین بیت کوین و اتریوم

ارزش بیتکوین و اتریوم با ریزش سنگینی مواجه شد.

علیرضا صلواتی، کارشناس اقتصاد، در یادداشت تازه خود به بررسی مزایای استخراج بیت کوین در ایران پرداخته است. او از منابع انرژی ایران، بحث تحریم‌ها و وجود دو پیک مصرف در سال، به‌عنوان ویژگی‌هایی یاد می‌کند که ایران را به کشوری مناسب در بحث استخراج بیت کوین تبدیل می‌کند. در ادامه یادداشت او را بخوانید.