هرمزگان

مهمترین اخبار

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر پنج‌شنبه «قلعه‌ قاضی»، در استان هرمزگان را لرزاند.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر از رکوردشکنی افزایش دما در شهرهای دشتستان خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته شبانکاره با ۵۳ درجه، آب‌پخش ۵۱ و برازجان با ۵۰ درجه گرمترین نقطه استان بوشهر و رطوبت و شرجی با ۸۵ درصد در گناوه و دیر ثبت شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به همه ذینفعان و فعالان عرصه تجارت تاکید کرد و خواستار طراحی و اجرای برنامه های جدید در چارچوب تسهیل و توسعه تجارت شد.

مجری طرح احداث اسکله قشم گفت: با توجه به افزایش جمعیت قشم و گسترش گردشگری و صنایع این جزیره نیازمند سوخت‌رسانی بیشتر است لذا طرح ایجاد اسکله ۵۰۰۰ تنی در دستور کار قرار گرفته و بنا به پیش‌بینی‌های انجام شده این اسکله تا اواخر پاییز سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی مناطق آزاد را ظرفیتی ویژه برای رشد و توسعه اقتصاد دانست و گفت: این مناطق می‌توانند نمودی از توانمندی‌ها برای تحقق شعار سال در حوزه شیلات باشند.
در دیدار مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با ریگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و گلشنی عضو هیات مدیره این سازمان گسترش همکاری های اقتصادی صندوق کارآفرینی امید با منطقه آزاد چابهار برای توسعه اشتغال محلی در دستور کار قرار گرفت.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سی‌امین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و تلاطم دریایی رفت‌وآمد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به کیش ممنوع شد.
زمین لرزه ای بهخ بزرگی ۳.۶ ریشتر جزیره هرمز در استان هرمزگان را لرزاند.
سازمان آگهی های پرسون