احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: شخصیت روحانی در حین ارتباط نزدیک با جامعه این امکان را پیدا می کند تا در گره گشایی از آحاد جامعه ایفای نقش کند.
وزیر ارشاد دولت سیدمحمد خاتمی در یادداشتی نوشت: ملبس شدن به لباس روحانیت، بسیار آسان‌گیرانه شده است. بدیهی است اگر طلبه‌ای درست درس خوانده باشد، در مرحله سطح هم که باشد، می‌داند که نباید به خانم بدحجاب نگاه کند چه رسد به اینکه فیلم و عکس بگیرد.
«هجمه، حمله، تخریب، تسویه حساب» اینها مفاهیمی است که تندروها در ادبیات سیاسی ایران باب کرده‌اند و هر زمان که چه در قدرت بوده‌اند و چه نبوده‌اند این رویکرد را اتخاذ کردند تا به هر نحوی طرف مقابل را چه از جریان رقیب یا میانه باشد و چه از جریان خودی از میدان به در کنند.
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت‌های مکرر دشمنان برای تحریم انتخابات ۱۴۰۲ توسط مردم اظهار کرد: با وجود امکاناتی که دشمن برای کوبیدن ایران و کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای در اختیار رسانه‌های خود قرار داده بود، مردم در روز ۱۱ اسفند لبیک گویان به فرمان حضرت آقا، پای صندوق‌های رای حضور یافتند و این حضور بی نظیر بود.
سیدعباس صالحی وزیر دولت روحانی و نماینده ولی فقیه در مؤسسه و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات عزادار شد.
مدیر روزنامه اعتماد و عضو فراکسیون امید در مجلس دهم می‌گوید تندروهای اصلاح‌طلب، نه فقط در انتخابات اخیر تندروی کردند، بلکه در دوره مجلس دهم نیز به فراکسیون اصلاح‌طلبان حمله کردند وآن را از خاصیت انداختند.
مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا تندروها به سمت واقعیت روی خواهند آورد گفت: باید پاسخ منفی بدهم. آنها اگر می‌خواستند به سمت عقلانیت روی بیاورند، فرصت‌های زیادی داشتند. اتفاقا الان فرصت‌هایی در مجلس پیدا کرده‌اند که دقیقا مخالف عقلانیت است.
«انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور ایران در امور زنان و و خانواده در گفتگو با نشریه آمریکایی نیوزویک با تاکید بر اینکه «معتقد نیستیم که به حد مطلوب رسیده ایم و می توانیم پیشرفت های بیشتری برای زنان ایران داشته باشیم»، گفت: ایران از مظلومان، حقوق زنان و بسیاری از کسانی که در شرایطی از حقوق‌شان محروم هستند، حمایت می‌کند.
سید جلیل میرمحمدی میبدی در گفت و گویی اظهار داشت: مردم در این دور از انتخابات با وجود برخی مسائل و مشکلات در زندگی ، در انتخابات به صورت پرشور حضور پیدا کرده و با این حضور پرشورشان توطئه های دشمنان را خنثی کردند.