کجا سرمایه‌گذاری کنیم تا پرسود و مطمئن باشد؟

یکی از شرکت‌های باسابقه‌ای که در زمینه معرفی پروژه‌های سرمایه‌‌گذاری پرسود و مطمئن فعالیت می‌کند، حلال فاند است. این پلتفرم گزینه‌های بی‌نظیری را با درصد ریسک تقریبا صفر و سودآوری بالا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.
تصویر کجا سرمایه‌گذاری کنیم تا پرسود و مطمئن باشد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، همه ما می‌دانیم که سرمایه‌‌گذاری برای ایجاد ثروت و داشتن یک زندگی راحت در آینده، بسیار مهم است. روش‌ها و گزینه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارند؛ اما همه آن‌ها ویژگی‌های یک سرمایه‌گذاری خوب را ندارند. یکی از شرکت‌های باسابقه‌ای که در زمینه معرفی پروژه‌های سرمایه‌‌گذاری پرسود و مطمئن فعالیت می‌کند، حلال فاند است. این پلتفرم گزینه‌های بی‌نظیری را با درصد ریسک تقریبا صفر و سودآوری بالا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

ویژگی‌های سرمایه‌گذاری مطمئن چیست؟

یک سرمایه‌گذاری موفق باید انتظارات مالی سرمایه‌گذار را برآورده کند. هر فردی، از سرمایه‌گذاری هدف مشخصی دارد. هنگامی که هدف سرمایه‌گذاری با عدم قطعیت سرمایه‌گذاری در تضاد باشد، تحقق اهداف می‌تواند پیچیده شود. ویژگی‌های یک سرمایه‌گذاری مطمئن عبارت‌اند از:

امنیت

اولین و مهم‌ترین دغدغه هر سرمایه‌گذار این است که سرمایه‌گذاری او امن باشد. یعنی او باید در پایان دوره سررسید سرمایه‌‌گذاری، اصل سرمایه را پس بگیرد. هیچ امنیت مطلقی در هیچ سرمایه‌گذاری‌ای وجود ندارد. بااین‌حال، برخی پلتفرم‌ها و شرکت‌ها پروژه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری تضمین‌شده معرفی می‌کنند. امنیت در سرمایه‌گذاری از ویژگی‌های مهم یک سرمایه‌گذاری موفق است.

محافظت در برابر تورم

قدرت خرید افراد نشان‌دهنده شرایط اقتصادی یک جامعه است. سرمایه‌گذارانی که در بلندمدت پس‌انداز می‌کنند، به دنبال پوششی در برابر تورم هستند تا سرمایه‌شان از بین نرود. آن‌ها تلاش می‌کنند از سرمایه خود سودی به دست آورند تا ارزش سرمایه حفظ شود.

نقد شوندگی

اغلب سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذاری نقدشونده را به سرمایه‌گذاری با بازدهی بالاتر ترجیح می‌دهند. هرچند که ممکن است جو سرمایه‌گذاری و شرایط بازار تغییر کند، اما آن‌ها می‌خواهند هر زمان که اراده کنند، به سرمایه خود دسترسی داشته باشند.

تمامی عوامل ذکرشده را می‌توان در پروژه‌های حلال فاند مشاهده کرد. سرمایه‌گذاری امن با میزان نقدشوندگی بالا به ‌علاوه بسیاری از مزایای دیگر، جزو ویژگی‌های این مجموعه به‌ حساب می‌آیند.

حلال فاند چیست؟

حلال فاند یک شرکت سرمایه‌گذاری موفق است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت تاکنون بیش از 460 پروژه را با موفقیت به اتمام رسانده است. از طریق این پروژه‌ها تابه‌حال 220 میلیارد تومان اصل سرمایه به همراه 65 میلیارد تومان سود بازگردانده شده است.

هدف این پلتفرم، ایجاد بستری مطمئن برای سرمایه‌گذاری در صنایع مولد، تولیدی و صادراتی است. شعار اصلی مجموعه حلال فاند «سرمایه‌ گذاری پرسود و مطمئن» است که تاکنون با ارائه پروژه‌های معتبر در تحقق این شعار موفق بوده است. حلال فاند می‌خواهد با اتکا به پروژه‌های موفق خود در جهت اعتمادسازی سرمایه‌گذاران گام‌های بیش‌تری بردارد.

چرا باید در حلال فاند سرمایه‌گذاری کنیم؟

از آن‌جایی که شرکت و پلتفرم حلال فاند مورد تایید شرکت فرابورس ایران است، طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی و آیین‌نامه‌های شرکت فرابورس فعالیت می‌کند. از دیگر دلایل مهم برای سرمایه‌گذاری در حلال فاند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضمانت تمامی پروژه‌ها در حلال فاند توسط صندوق‌ها و بانک‌های معتبر
  • 30 درصد سود تقریبی سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف
  • عدم اختصاص سرمایه به فعالیت‌های سوداگرانه و غیرمولد
  • اتمام بیش از 460 پروژه موفق
  • بازگشت بیش از 220 میلیارد تومان اصل سرمایه و بیشتر از 65 میلیارد تومان سود سرمایه‌گذاری با نرخ موفقیت 100 درصد
  • معرفی گزینه‌های متنوع در زمینه سرمایه‌گذاری
  • شرعی و قانونی بودن تمامی پروژه‌های معرفی‌شده

میزان سرمایه‌گذاری در حلال فاند

اهداف سرمایه‌گذاری باید قابل‌اندازه‌گیری و قابل‌دستیابی باشند. اساس سرمایه‌گذاری مالی شما نباید به بازدهی اغراق‌آمیز سود، ارقام غیرعملی و ... وابسته باشد. علاوه بر این، می‌توانید اهداف مالی خود را به سه مرحله اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت دسته‌بندی کنید. شما در این زمینه می‌توانید از متخصصان مالی در حلال فاند مشاوره رایگان دریافت کنید.

مبلغ و میزان سرمایه‌گذاری در حلال فاند با توجه به نوع و مدت‌زمان پروژه، متفاوت خواهد بود. اما به‌طور معمول، در سرمایه‌گذاری یک ساله، سود حاصل از پروژه را می‌توان تا ۳۰٪ در نظر گرفت. علاوه بر این، سود حاصل از پروژه یا بازپرداخت سود به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

چند نمونه پروژه‌های موفق حلال فاند

یکی از نقاط قوت پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی حلال فاند، فرصت سرمایه‌گذاری تضمین‌شده است که این فرصت‌ها در جهت پیش‌برد اهداف پزشکی، مهندسی، شهرسازی و ... کاربرد دارند. در ادامه، با چند نمونه از پروژه‌های سرمایه‌ گذاری پرسود و مطمئن این مجموعه آشنا می‌شویم.

پروژه تامین سرمایه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان لقمان حکیم

این پروژه در سال ۱۳۹۷ به منظور پیاده‌سازی و راه‌اندازی بخش‌های مختلف خدمات آزمایشگاهی بیمارستان لقمان حکیم کلید خورد. جزییات پروژه به شرح زیر هستند:

  • مبلغ سرمایه‌گذاری شده: ۵۶ میلیارد ریال
  • تعداد سرمایه‌گذاران: ۲۷۸ نفر
  • مدیریت پروژه: طب تشخیص فرجاد (سهامی خاص)
  • پلن سرمایه‌گذاری: ۱۲ ماهه
  • سود سالیانه: ۳۰٪
  • نحوه بازپرداخت: ماهیانه (اصل سرمایه در آخرین قسط پرداخت شد)

پروژه تأمین سرمایه جهت صادرات محصولات درمانی

این پروژه در جهت تامین سرمایه در گردش برای صادرات محصولات درمانی اسپاسم‌های عضلانی آغاز شد. در این پروژه، ۱۵۷۱۴ عدد بوتاکس دیستون به قیمت هر واحد ۳۰ دلار تامین شده است. مشخصات کلی پروژه شامل موارد زیر است:

  • مبلغ سرمایه‌گذاری شده: ۱۱۰ میلیارد ریال
  • تعداد سرمایه‌گذاران: ۳۲۱ نفر
  • مدیریت پروژه: شرکت توسعه کسب‌و‌کار هوشمند سهند ایرانیان
  • پلن سرمایه‌گذاری: ۱۲ ماهه
  • سود سالیانه: ۳۰٪
  • نحوه بازپرداخت: ماهیانه (پرداخت اصل سرمایه در آخرین قسط)

پروژه تامین سرمایه برای اجرای عملیات ابنیه مجتمع رفاهی مشهد

این پروژه با همکاری شرکت یکتا نیروی خاور به منظور طراحی و اجرای مجموعه آبی مجتمع رفاهی مشهد راه‌اندازی شد. این شرکت در جهت تولید، انتقال، توزیع و اجرای پروژه‌های ساختمانی، نیروگاهی، پتروشیمی و پالایشگاهی فعالیت می‌کند. جزییات این پروژه عبارت‌اند از:

تامین سرمایه برای تکمیل واحد اتاق تمیز شرکت رهپویان فناور صادق

طرف قرارداد این پروژه، شرکت رهپویان فناور صادق است که در جهت تولید واکسن‌های روتاویروس پلی‌ساکاریدی پنوموکوک و ... فعالیت می‌کند. این شرکت نیاز به تامین مواد اولیه و تکمیل واحد اتاق تمیز نیاز داشت. همکاری با شرکت رهپویان در سال ۱۴۰۱ اتفاق افتاد و این شرکت موفق به تکمیل منابع اولیه خود شد. شرح کامل پروژه به شرح زیر است:

  • مبلغ سرمایه‌گذاری‌شده: ۳۶ میلیارد ریال
  • تعداد سرمایه‌گذاران: ۱۷۴ نفر
  • مدریت پروژه: رهپویان فناور صادق
  • پلن سرمایه‌گذاری: ۱۲ ماهه
  • سود سالیانه: ۲۸٪
  • نحوه بازپرداخت: ماهیانه (پرداخت اصل سرمایه در آخرین قسط)

جمع‌بندی

دنیای سرمایه‌گذاری، پرریسک و پرخطر است. هر سرمایه‌گذار ممکن است حداقل یک بار در سرمایه‌‌گذاری خود ضرر کرده باشد. چندین شرکت سرمایه‌گذاری در ایران وجود دارد که هر یک به ‌نوعی در این زمینه موفق هستند. اما اگر می‌خواهید یک سرمایه‌گذاری پرسود و مطمئن داشته باشید، می‌توانید از پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی حلال فاند مشاوره رایگان دریافت کنید. سرمایه‌گذاری در پروژه‌های حلال فاند علاوه بر دست‌یابی به سود شرعی و قانونی، به پیش‌برد توسعه اقتصادی کشور نیز کمک می‌کند.

منبع: halalfund.ir

544895