بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برای همه افراد می‌تواند مشکل باشد. افراد پیش از اینکه تصمیم به ترک کشور و بردن سرمایه خود به مکانی دیگر بگیرند، باید شرایط را به‌ طور کامل بررسی کنند.
تصویر بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

به گزارش سایت خبری پرسون، یک انتخاب اشتباه می‌تواند شما را از مسیر موفقیت دور کند. به‌خصوص اینکه می‌خواهید سرمایه خود را به کشور دیگری منتقل کنید. به همین دلیل نیز لازم است بهترین کشور را بشناسید.

این موضوع برای همه افراد سرمایه‌گذار در سراسر جهان صدق می‌کند. ازاین‌رو قصد داریم در این مطلب به‌ بررسی کامل مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری بپردازیم و سپس بهترین کشور را به شما معرفی کنیم. برای آگاهی از این موارد تا انتهای متن با ما همراه باشید.

چرا مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در جهان محبوبیت دارد؟

بسیاری از افراد ساکن کشورهای درحال توسعه علاقه دارند در کشوری صنعتی و پیشرفته از نظر امکانات رفاهی، بهداشتی و درمانی زندگی کنند. با توجه به اینکه اخذ ویزا از طریق کار و تحصیل برای همه افراد امکان‌پذیر نیست، اخذ اقامت سرمایه‌گذاری محبوبیت پیدا کرده است.

کشورهای صنعتی مختلفی در جهان وجود دارد که برای جذب سرمایه، اقدام به ارائه ویزای سرمایه‌گذاری می‌کنند. هر کدام از این کشورها شرایط و مبلغ خاصی برای اعطای اقامت به افراد در نظر گرفته‌اند.

هر فرد در هر جای جهان که باشد باید با توجه به شرایط کشورهای صنعتی، میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز و مدت‌زمانی که برای اقامت سرمایه‌گذاری تعیین‌ کرده‌اند، کشور خاصی را برای مهاجرت انتخاب کند.

بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کدام است؟

بسیاری از ایرانیان مانند سایر مردم جهان تمایل دارند سرمایه خود را به کشور دیگری ببرند و از خدمات رفاهی آن منطقه بهره‌مند شوند. این کار می‌تواند با کسب سود و پیشرفت بسیاری همراه باشد.

به همین دلیل شناخت بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری مهم است. اگر می‌خواهید از یک زندگی خوب با امکانات کامل بهره‌مند شوید، باید در انتخاب کشور مقصد دقت زیادی داشته باشید.

در کنار توجه به خدمات و امکانات یک کشور، توجه به شرایطی که برای ارائه اقامت در نظر گرفته نیز مهم است. شما باید شرایط خود را با قوانینی که از طریق اداره مهاجرت اعلام می‌شود بررسی کرده و سپس بهترین کشور را انتخاب کنید.

کانادا؛ بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

افرادی که می‌خواهند سرمایه‌ای را از کشور خود خارج کنند باید آن را به جایی ببرند که امکان افزایش سرمایه و پیشرفت وجود داشته باشد. کانادا با اقتصاد آزادی که دارد به یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه تبدیل شده است.

کانادا بهترین شرایط را برای کارآفرینان و افراد دارای سرمایه ایجاد کرده تا بتوانند با خیالی راحت، علاوه‌بر ایجاد یا خرید یک کسب‌وکار، اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. حق شهروندی کانادا امکانات بسیاری را برای سرمایه‌گذاران به‌ وجود می‌آورد.

بانک‌های کانادا از نظر امن بودن جزء بهترین بانک‌های جهان به‌ شمار می‌آیند و سرمایه‌گذاری در این کشور به‌ دلیل رشد اقتصادی که دارد کم‌ترین ریسک را خواهد داشت. به‌ همین دلیل نیز کانادا را به‌ عنوان بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری معرفی می‌کنیم.

شرایط مهاجرت به کانادا

افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند باید با شرایط مهاجرت به کانادا آشنا باشند. البته باید گفت هر روشی که برای سرمایه‌گذاری انتخاب شود نیاز به ارائه مدارک خاصی دارد اما به‌ طور کلی شرایط عمومی آن شامل موارد زیر است:

  • اخذ مدرک زبان با سطح 4 یا 5
  • سابقه کاری برای سرمایه‌گذاری استانی
  • ارائه بیزینس‌پلن
  • داشتن شرایط سنی مناسب
  • تمکن مالی برای زندگی و سرمایه‌گذاری
  • عدم سوء پیشینه
  • گواهی تایید سلامت پزشکی
  • ارائه مدارک شناسایی
  • تکمیل مدارک مورد نیاز

روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا

برای اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، باید با روش‌های متنوعی که این کشور برای افراد مختلف در نظر گرفته آشنا شوید. این موارد به شرح زیر هستند:

  • سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی: ایالت‌های مختلف در کانادا برنامه‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری افراد در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با بررسی شرایط هر کدام و بودجه‌ای که دارید، مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید.
  • سرمایه‌گذاری از طریق استارتاپ: افراد دارای ذهنی خلاق و نوآور که می‌توانند شغلی رقابتی و قابل رشد در سطح جهان به‌وجود بیاورند، باید این روش را انتخاب کنند. معمولا سرمایه‌گذاری از طریق استارتاپ هزینه زیادی نخواهد داشت.
  • سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی: خوداشتغالی در حوزه‌های هنری، ورزشی، کشاورزی و صنعت همواره از پشتیبانی دولت استانی کبک و دولت فدرال کانادا بهره‌مند است. درصورت تخصص در این زمینه‌ها می‌توانید برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنید.
  • سرمایه‌گذاری از طریق خرید یا ثبت شرکت: افراد می‌توانند با توجه به بودجه خود شرکتی ثبت کنند یا بیزینس فعال و قابل رشدی را بخرند تا ویزای اقامت برای آنها صادر شود.

دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا چه مزایایی دارد؟

کانادا از کشورهای پیشرفته و چند ملیتی است که برای شهروندان خود بهترین امکانات را فراهم می‌کند. دریافت اقامت دائم، ثبات اقتصادی، قانون‌مداری، اقتصاد آزاد و شرایط پایدار در سرمایه‌گذاری از مواردی هستند که در دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا را برای همه افراد جذاب می‌کنند.

با توجه به متنوع بودن روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا و پیچیده بودن مراحل، بهتر است برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا از یک موسسه یا وکیل کاملا حرفه‌ای که تجربه بالایی دارد کمک بگیرید.

موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724

اگر کانادا را به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری انتخاب کردید، باید با روش‌های مختلفی که برای این کار وجود دارد نیز آشنا شوید. هر استان کانادا راه‌کارهای متنوعی برای افراد در نظر گرفته که شناسایی آنها می‌تواند وقت زیادی از شما بگیرد.

به همین دلیل نیز توصیه می‌شود برای کوتاه‌کردن مراحل اخذ ویزا و دریافت اقامت دائم کانادا ازکارشناسان خبره کمک بگیرید. مجموعه آتلانتیک 724 با تجربه بالایی که در این زمینه دارد به شما کمک می‌کند.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستید کانادا می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این کشور روش‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری تعیین کرده و افراد می‌توانند طبق بودجه یا مهارت خود نوع خاصی از آن را انتخاب کنند.

مهم‌ترین مزیت انتخاب کانادا برای سرمایه‌گذاری را می‌توان اخذ اقامت دائم این کشور دانست. ضمن اینکه کانادا اقتصاد آزاد و باثباتی دارد. همچنین امکان پیشرفت و افزایش سرمایه در آن بسیار زیاد است.

533072