مهلت یک ماهه دادستان قزوین برای تعیین تکلیف برنج های موجود در انبار غله

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در بازدید از انبار غله استان، یک ماه مهلت داد تا وضعیت برنج های موجود در انبار تعیین تکلیف شود.
تصویر مهلت یک ماهه دادستان قزوین برای تعیین تکلیف برنج های موجود در انبار غله

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین رجبی دادستان قزوین در بازدید از انبار سازمان تملیکی، گمرک و غله که به همراه مدیرکل سازمان اموال تملیکی، تعزیرات، گمرک و غله استان صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در دادستانی مرکز استان نظارت مستمر بر انبارهای غله و گمرک است تا از تضییع حقوق عامه جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در بازدید از انبار گمرک به دستگاه های متولی و اجرایی تاکید کردیم در عرض 3 هفته نسبت به تعیین تکلیف برخی از اموال موجود در انبار گمرک اقدام کنند.

دادستان قزوین افزود: کرد: متاسفانه در بازدید میدانی از انبار غله نیز مشاهده شد که به دلیل عدم پاسخگویی آزمایشگاه همکار که در استان دیگر قرار دارد، 1500 تن برنج وارداتی در انبار غله استان ذخیره شده که با هماهنگی صورت گرفته مقرر گردید در صورت عدم پاسخگویی آزمایشگاه کلیه برنج ها بین عاملین و مردم توزیع گردد.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در احیای حقوق عامه و مبارزه با فساد با کسی تعارف نداشته و طبق قانون با متخلفین برخورد خواهد کرد.

منبع : روابط عمومی دادگستری کل

490881

نظرات شما ( 1 نظر )

الرافع |
دوشنبه 5 تیر 140201:27
عالی